Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś w skrócie może napisać o co tu chodzi ? Mam wrażenie że żeby zrozumieć ten regulamin, i nie dać się na dziać na zawarte w nim haczyki, musiałbym iść z nim do Mentzena.
Użytkownik wystawił ofertę, której przedmiotem jest Pomarańczowy kubek. Jego kod EAN to “6789” a kod producenta to “kubek1”. Oferta jest połączona z Katalogiem Produktów Allegro. W okresie 26.01.2022 - 25.04.2022 Użytkownik nie posiadał w swojej ofercie produktu z takimi parametrami identyfikującymi. Oferta jest akceptowana jako Unikalna Oferta, która spełnia warunki promocji.
Jak na moje oko, to po prostu chodzi o wystawienie unikalnego produktu, którego nie miałeś jeszcze na swoim koncie. Sam muszę to dogłębnie zbadać.
Zbadaj i daj znać, żeby się nie okazało, że pod koniec naliczą opłatę za promowanie bo się nie spełniało jednego punktu regulaminu.
Czyli mamy tak:
rozumiem to tak, że jeżeli mam trzy konta w takiej konfiguracji:
to wtedy weryfikacja przejdzie pomyślnie, bo wyjdzie 10 ofert średnio na wszystkich kontach, oczywiście jeżeli dobrze rozumiem, bo te ich regulaminy są zawsze skomplikowane.
i żeby dalej przejść weryfikację, połączenia z produktami z katalogu produktów muszą być unikalne:
Czyli zamiast mieć zaliczonych 16 ofert, będzie 15. Tylko tutaj uwaga: zakładając, że powyższe przedmioty nigdy nie były wystawione na tych kontach!
Tylko teraz z ilością przyznanych wyróżnień jest bałagan, bo trzeba ustalić jaki był stan ilościowy ofert na wszystkich kontach łącznie z unikalnymi połączeniami z produktami - to chyba tylko Allegro będzie wiedzieć.
Wiemy, że za każdą nowo wystawioną ofertę, którą połączymy z produktem z katalogu (i to połączenie będzie unikalne między wszystkimi kontami), otrzymamy jedno wyróżnienie, ale tylko jeżeli zwiększymy ilość wystawionych ofert o 25% w stosunku do ilości ofert jaką posiadaliśmy w terminie weryfikacji - oczywiście maksymalnie 250.
Żeby otrzymać 250 wyróżnień, trzeba wystawić 250 ofert mając bazowo 1000 unikalnych ofert, czyli musimy posiadać 1250 ofert w następnym terminie weryfikacji (?)
Czyli, jeżeli dobrze rozumiem, według ich instrukcji:
Nie wiem, mogę się mylić, chociaż lepiej by było, gdyby moderatorki potwierdziły 🙂
Skąd wziąć wartość bazową. Na głównym koncie mam 425 ofert, nie wiem czy wszystkie sa połaczone z katalogiem (jak to sprawdzić?). To mam przez miesiąc teraz wystawić 107 ofert (25% bazowej) by w ogóle się na to złapać? No i pytanie czy każdy rozmiar to inna oferta??
@garazoutletpl Właśnie tutaj może być problem, bo sam nie mam pojęcia jak to sprawdzić. Wydaje mi się, że to jest jedna z tych rzeczy, która "wyjdzie w praniu" i trzeba po prostu wystawiać nowe oferty mając nadzieję, że ich weryfikacje ofert będą działać poprawnie...
A co do rozmiarów, to jeżeli posiadasz buty powiedzmy rozmiar 40, wystawiasz ich wariant 42, masz dwie oferty, ale mają ten sam kod, widzę przykładowo masz buty H04252. Według instrukcji, kod producenta jest ten sam w różnych ofertach, więc nie zaliczą jako unikalne połączenie i zaliczą tylko jedną ofertę. Oczywiście mogę się mylić, strzelam w ciemno, chociaż dane się zgadzają według mnie.
Jeżeli chodzi o sprawdzanie połączeń ofert z produktami, możesz kliknąć filtr w zakładce Mój Asortyment (jeżeli z niej korzystasz)
Zauważysz wtedy obok nazwy oferty taką informację:
Ja dostałem e-mail od Allegro z informacją o moją wartością bazową.
Ja również dostałam maila z wartością bazową i informacją, ile musze mieć unikalnych ofert na 31 maja br. Tylko skąd wziąć aktualne dane? Nie wiem, jakie oferty miałam wystawione w okresie styczeń- kwiecień i które z nowo wystawionych będą policzone jako unikalne. Łatwiej byłoby, gdyby była informacja, np. "Na dzień wczorajszy brakuje Ci ... unikalnych ofert". Myślałam, że mail będzie przychodził regularnie z aktualnymi danymi, ale dostałam go tylko raz. Może gdzieś jest taka informacja, a ja o tym nie wiem?
Allegro przysyła e-maile z danymi o postępach w wystawianiu nowych unikalnych ofert i ile brakuje. Kiedy to robi: ja nie wiem. W ciągu 2-3 tygodni dostałem dwa e-maile. Poza tym można po prostu zapytać na czacie o swój aktualny stan (podadzą stan sprzed dwóch/trzech dni). Proponuję wystawić jakieś oferty i zapytać na czacie. Tylko że czasu pozostało mało i jeśli ktoś ma do wystawienia dużą ilość ofert, to może nie zdążyć. I tak jak ktoś wcześniej napisał: wszystko wyjdzie w praniu.
Tak, ja też dostała 2 maile, z czego jeden był błędny, a drugi był jego aktualizacją, więc tylko 1 z nich był konkretną informacją.
Z tymi błędnymi mailami, to chyba jakiś błąd systemowy, bo ja też dostałem takiego z błędami. Ale następnego dnia przysłany został prawidłowy. Także u mnie były w sumie 3 maile.
Podpowiedz mi proszę, jak napisać na czacie? Nie znalazłam żadnego czata. Tylko to forum.
Tak, ja też mam zawsze problem znalezienia informacji i pomocy. Ale spróbuj wejść w allegro pomoc kontakt, dalej wybieraj pasujące hasła aż w pewnym momencie pojawi się możliwość czatu. Wiem, wiem, to skomplikowane, ale ja nie umiem prościej, przepraszam.
Chyba się udało, napisałam wiadomość, czekam na odpowiedź.
@wiki0441, obecnie masz 71 ofert, które kwalifikują się do promocji. Możemy wysłać Ci zestawienie z konkretnymi informacjami na ten temat. 🙂
Dziękuję za konkretną odpowiedź. Wygląda na to, że mniej niż sądziłam wystawionych przeze mnie ofert jest unikalnych i że dużo pracy jeszcze przede mną.
tez nic nie rozumiem z tego regulaminu. Kto to wymyśla?