anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wystawianie wielu produktów z pliku

struzikiewicz
#7 Wielbiciel#

Witam, chciałam wystawić oferty z pliku ale jestem w tym zielona, mam plik csv a jak chcę go wgrać to

Zmień nazwy kolumn

Nie udało nam się automatycznie rozpoznać kolumn w pliku. Abyśmy mogli to zrobić, nazwij kolumny w Twoim pliku zgodnie z poniższą tabelą. W innym pliku dostaję znowu komunikat "Rozmiar pliku przekracza 5 MB. Zmniejsz rozmiar pliku - rozdziel dane z pliku i wyślij w mniejszych częściach" Jestem totalnie w tym zielona i  nie wiem jak dobrze zmienić nazwy kolumn ani jak podzielić plik, żeby nie wyskakiwały znowu błędy. Wiem, że temat już nie raz był opisywany ale ja potrzebuję pomocy i instrukcji z tłumaczeniem jak krowie przy rowie 😄 czyli osobie totalnie atechnicznej
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@struzikiewicz postaram się pomóc 🙂 Jeżeli chodzi o kolumny to abyśmy mogli je rozpoznać konieczne jest uzupełnienie trzech kolumn tj:

  • identyfikator produktu (Product ID) - wymagamy go, aby powiązać ofertę z konkretnym produktem z naszego Katalogu produktów
  • Liczba sztuk (Quantity)
  • Cena (Standard Price)

Jeśli chodzi o rozmiar, to komunikat sugeruje, aby rozdzielić dane na dwa mniejsze dokumenty, czyli dla części ofert stworzyć osobny plik. 
Jeśli problemy dalej będą występować to podeślij proszę plik, który próbujesz wgrać na adres spolecznosc@allegro.pl 🙂

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@struzikiewicz daję znać, że otrzymałam Twoją wiadomość i konsultuję ją, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj z informacjami 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka