Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego klient może wystawić komentarz gdy status zamówienia to oczekuje na płatność.
Jeden z moich klientów 3 tygodnie temu dokonał zakupu. Pierwsze jego zamówienie miało status Oczekuje na płatność. Po chwili złożył drugie bo pewnie z pierwszym mu nie poszło. Także Oczekuję na płatność. Po 4 dniach anulowałem oba zamówienia, złożyłem wnioski o zwrot i oba zostały zaakceptowane, zwrot prowizji naliczony.
Nagle po tygodniu komentarz negatywny, że nie wysyłam towaru mimo zapłaty. Oczywiście kontakt z klientem, odkręcanie, tłumaczenie się, że go nie oszukałem, chciał ode mnie zdjęcie jak to wygląda u mnie od strony sprzedającego i że to niemożliwe bo jemu pieniądze z konta uciekły. Po 20 min dzwoni, i mówi faktycznie pieniądze wróciły i jak ma anulować komentarz. No to znowu ja, kilka kliknięć i usunięty.
Ale czy tak to powinno wyglądać? Na pewno nie.
po co kontakt ? . Po 7 dniach nie opłacona transakcja jest anulowana automatycznie ,a z anulowaniem transakcji ocena .
Mam czekać aż negatyw będzie wisiał przez kilka dni i to na dodatek dość specyficzny z informacja "oszust"?
Lepiej reagować wcześniej. Chodzi o samą zasadę. Oczekuje na płatność = nie możliwości wystawieniu komentarza.
on dotyczy dyskusji a nie komentarza.