anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystawienie komentarza dla zamówień Oczekuję na płatność

europa89
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego klient może wystawić komentarz gdy status zamówienia to oczekuje na płatność.

 

Jeden z moich klientów 3 tygodnie temu dokonał zakupu. Pierwsze jego zamówienie miało status Oczekuje na płatność. Po chwili złożył drugie bo pewnie z pierwszym mu nie poszło. Także Oczekuję na płatność. Po 4 dniach anulowałem oba zamówienia, złożyłem wnioski o zwrot i oba zostały zaakceptowane, zwrot prowizji naliczony.

 

Nagle po tygodniu komentarz negatywny, że nie wysyłam towaru mimo zapłaty.  Oczywiście kontakt z klientem, odkręcanie, tłumaczenie się, że go nie oszukałem, chciał ode mnie zdjęcie jak to wygląda u mnie od strony sprzedającego i że to niemożliwe bo jemu pieniądze z konta uciekły. Po 20 min dzwoni, i mówi faktycznie pieniądze wróciły i jak ma anulować komentarz. No to znowu ja, kilka kliknięć i usunięty.

 

Ale czy tak to powinno wyglądać?  Na pewno nie.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

po co kontakt ? . Po 7 dniach nie opłacona transakcja jest anulowana automatycznie ,a z anulowaniem transakcji ocena .

oznacz moderatorów

europa89
#9 Pomysłodawca#

Mam czekać aż negatyw będzie wisiał przez kilka dni i to na dodatek dość specyficzny z informacja "oszust"?

 

Lepiej reagować wcześniej. Chodzi o samą zasadę. Oczekuje na płatność = nie możliwości wystawieniu komentarza.

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów

europa89
#9 Pomysłodawca#

on dotyczy dyskusji a nie komentarza.

oznacz moderatorów