Wysyłam z Allegro: teraz możesz jeszcze łatwiej zarządzać przesyłkami
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wprowadziliśmy zmiany, dzięki którym możecie korzystać z Wysyłam z Allegro na wybranym powiązanym koncie. Poszerzycie też uprawnienia dla swoich pracowników.
Od dzisiaj z narzędzia Wysyłam z Allegro mogą korzystać:
- sprzedający, którzy połączyli swoje konta na Allegro – w zakładce Powiązane konta
- pracownicy, którym nadacie uprawnienia do konta – w zakładce Uprawnieni użytkownicy.
Powiązane konta
Gdy połączycie swoje konta, możecie przełączyć się na to, którym w danym momencie chcecie zarządzać również z poziomu Wysyłam z Allegro.
To oznacza, że na każdym z powiązanych kont możecie:
- zamawiać i anulować przesyłki
- pobierać etykiety i protokoły nadawcze
- zlecać odbiór przesyłek przez kuriera
- korzystać z zakładki Zamówione przesyłki
- mieć dostęp do ustawień Wysyłam z Allegro.
Uprawnieni użytkownicy
Jeśli macie Abonament, w zakładce Uprawnieni użytkownicy możecie wybierać i nadawać uprawnienia do swojego konta innym osobom. Od dziś możecie też nadać im dostęp do narzędzia Wysyłam z Allegro. Zrobicie to w części Obsługa zamówień.
Dzięki temu Wasi pracownicy będą mogli:
- zamawiać i anulować przesyłki
- pobierać etykiety i protokoły nadawcze
- zlecać odbiór przesyłek przez kuriera
- sprawdzać listę zamówionych przesyłek i ich szczegóły.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A czy możemy łatwiej zmieniać gabaryt Inpost paczkomat Smart bez oszustw na opłatach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki, ale ta odpowiedź nie zmienia faktu, że rozliczacie w ramach Smart nie te etykiety które pojechały wraz z pierwszą przesyłką Smart. Ponieważ popełniacie błąd, to proszę o zwrot niesłusznie pobranych opłat. Zasady Smart dotyczą faktycznie dostarczonych przesyłek. Jeśli jest tylko jedna przesyłka w ramach Smart, musi być ona bez opłat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nikl, jeśli opłaty zostały według Ciebie naliczone w błędny sposób, to proszę, zgłoś reklamację przez formularz kontaktowy. Wskaż numery przesyłek, uzasadnienie reklamacji oraz kwotę roszczenia.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak zrobiłem, ale dostałem bezsensowną odpowiedź. Zwrot 0 zł mnie nie interesuje skoro zapłaciłem 12 zł za jedyną przesyłkę realizowaną w ramach Smart. Ja rozumiem że druga przesyłka do zamówienia Smart była by płatna, ale ja zapłaciłem za pierwszą przesyłkę wysłaną w ramach Smart, więc proszę o zwrot niesłusznie pobranej opłaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest bardzo sprytne wysyłać od Annasza do Kajfasza. Allegro mówi że Inpost ma zwrócić, a Inpost mówi że Allegro ma zwrócić. Zastanówmy się dokładnie kto ukradł te pieniądze. Bo sytuacja jest taka, że mamy etykietę niewykorzystaną Smart 0 zł i mamy etykietę opłaconą 12 zł z którą pojechała paczka Smart. Inpost darmo nie wozi, czyli Allegro płaci Inpostowi z naszych opłat i prowizji. Ale skoro etykieta 0 zł nie była użyta, to u Was została ta opłata. I tą opłatę należy przeznaczyć na pokrycie kosztów wysyłki Smart, które chwilo ja opłaciłem. Proszę mi zwrócić te pieniądze. To chyba logiczne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nikl, jak już wspomniałam - przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i na ten moment nie jestem w stanie zrobić nic więcej. Jeżeli wydana decyzja reklamacyjna nie jest według Ciebie słuszna, to możesz się od niej odwołać. Wystarczy, że kontynuujesz korespondencję drogą mailową.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki, nie mam przecież pretensji do Moderatorów, tylko do Projektantów Allegro i do tego "Odpowiedniego Działu", który nigdy nie naprawia zgłaszanych błędów. Przecież to sto razy było zgłaszane i nic nie zrobili. Tylko głupotami się zajmują. Nie rozumiem tego, że błędy techniczne naprawiacie, a błędów projektowych i logicznych nigdy. I tego też nie naprawicie. Może Inpost to kiedyś naprawi jak zrobią zmianę gabarytu przy maszynie.