Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj po zgłoszeniu do allegro zapytania:
Dlaczego produkt cyfrowy , który ma opcje wysyłki natychmiast nie został dostarczony natychmiastowo do klienta, a jest przetrzymywany na serwerach w celu weryfikacji, dostaliśmy odpowiedź ...
-------
Dzień dobry,
zgodnie z naszą rozmową po podjęciu odpowiednich kroków wiadomości zostały wysłane Kupującemu.
Czas wysyłki "natychmiast" jest realizowany tak samo jak czas wysyłki "24 godziny".
Pozdrawiam
// Katarzyna ........
Zespół Allegro
-----
Hasło na dziś w allegro :
Nikt nam nie w mówi że białe jest białe a czarne jest czarne 😉
Wyślij im to - tego nie mogą podważyć https://sjp.pwn.pl/sjp/natychmiast;2487557.html
Możesz też zapytać, czym różni się czas wysyłki "natychmiast" od czasu wysyłki "24 godziny", skoro niczym się nie różni 🙂
Zapytałem już wcześniej, ale na odpowiedź mają 24 godziny czyli zapewne w ich interpretacji to może być do 7 dni roboczych 😉
A może ktoś z moderatorów spróbuje rozwinąć myśl Pani Katarzyny
Czas wysyłki "natychmiast" jest realizowany tak samo jak czas wysyłki "24 godziny".
@mojosoft Też sprzedaję elektronicznie, możesz napisać o co chodzi z przetrzymywaniem? U mnie automat wysyła. Allegro coś blokuje? Skąd wiadomo że blokuje? Nie miałem jeszcze takiej sytuacji
Wiadomość wysłana do klienta o 8.45,po telefonach od klienta sprawdziliśmy stan w centrum wiadmości i okazało się że jest sprawdzana pod katem zgodności, dopiero po naszej interwencji została dostarczona około godz 9.30 z zastrzeżeniem Pani Katarzyny z allegro że u nich natychmiast to 24 godziny 😉
@mojosoft to pięknie, czyli mając w zakładce dostawa i płatność opis w "Dodatkowe informacje od sprzedającego", że wysyłka odbywa się automatycznie po wpłacie allegro blokując wprowadza w błąd w klienta i to sprzedawca odpowiada za to, że wiadomość nie została dostarczona i może otrzymać negatywa przez allegro. Nie no super wspaniale i sprawiedliwie.
Dokładnie tak jak napisałem w innym temacie:
Allegro powinno dostarczać wszystkie wiadomości do odbiorcy bez względu na treść, a dopiero po wysłaniu ewentualnie czepiać się czy są tam niedozwolone ich zdaniem treści.
Allegro jako pośrednik (właściwie kurier) w dostawie produktów cyfrowych nie powinien ich wstrzymywać a tym bardziej czytać i zapoznawać się z kodami cyfrowymi przeznaczonymi wyłącznie dla klienta. Zachodzi też ryzyko, że kod taki może zostać wykorzystany przez pracownika allegro zanim dotrze do klienta.
@msniezek @_HolaOla_ @cloudcloud prosiłbym o zajęcie stanowiska w tej sprawie gdyż to co się dzieje nie ma prawa bytu. Nie może być tak, że ja mam w opisie że dostarczam w czasie 3-15 minut, a wy możecie sobie wstrzymać na xx godzin i przez was mogę dostać negatywa. Mam rozumieć że wtedy usuniecie takiego negatywa, bo innej opcji przecież nie widzę.
Druga sprawa to czytanie przez administrację wiadomości które zawierają produkty cyfrowe i które mogą zostać przez nich wykorzystane. Nie pozwalam na to by ktokolwiek oprócz klienta czytał moje wiadomości które mają wartość pieniężną. To jest tak jakbym był zmuszony zamknąć oczy, dać komuś z zamkniętymi oczami portfel (nie widząc go i nie znając jego personaliów), następnie taka osoba mówi że zaniesie klientowi i liczyć na to że nic nie ukradnie w drodze do klienta. Z jakiego powodu miałbym ufać ludziom których nie znam?
dla mnie to trochę niepokojąca sytuacja
czy ty wiesz że wszystkie maile wysyłane w ten sposób czyta allegro?
i ma do nich dostęp dużo osób
co z rodo?
serio ? wysyłać w ten sposób np kody do gier?
zmień aukcje
poproś kupujących by podawali normalnego maila
@RED jak sobie to wyobrażasz? mam codziennie pisać do wszystkich kupujących których może być nawet kilkadziesiąt dziennie żeby podali maila bo ktoś z allegro może czytać drogocenne maile z produktami cyfrowymi? praktycznie codziennie bym miał jakieś negatywy za dopytywanie się o ich niemaskowane maile i przedłużanie transakcji. Poza tym automaty wysyłają w ciągu 1-15 minut więc chyba żartujesz że mam siedzieć 24 na dobę 7 dni w tygodniu 365 dni w roku i najpierw pytać o ich niemaskowane maile a potem jeszcze wysyłać ręcznie kody na maile które może ktoś mi poda z prawdopodobieństwem negatywa. I to wszystko tylko po to, żeby allegro nie widziało kluczy. To jest nie wykonalne.
@RED wszystkie wiadomości są filtrowane przez allegro, ale tylko te które bot stwierdzi że może zawierać jego zdaniem niedozwolone treści są przekazywane do "ręcznej" weryfikacji.
Wówczas taka wiadomość jest wstrzymywana do czasu pozytywnej opinii przez kogoś z allegro.
@mojosoft jak myślisz które słowo to spowodowało? czy ten mail był jakiś inny niż pozostałe?
@dawal50 wiadomość taka jak zwykle , te same teksty tylko kod inny. Bot ją zatrzymał do "ręcznej weryfikacji", i po przeczytaniu jej przez pracownika allegro została przekazana do klienta. Nie wiem jak często to się zdarza bo to był przypadek, kupujący kilka razy dzwonił 10 minut po otrzymaniu wpłaty że jeszcze nie ma kodu, sprawdziłem w centrum wiadomości i okazało się że jest wstrzymana przez allegro do weryfikacji.
Powinni w takich przypadkach informować nas i kupującego że wiadomość z jego zamówionym kodem jest weryfikowana przez obsługę allegro i dlatego nie mogą dostarczyć mu produktu. (pomijam fakt czy wogóle ktoś z allegro może posiadać dostęp do kodu, zanim dostanie go klient)
@mojosoft racja powinna być informacja dla sprzedającego i kupującego że weryfikują, żeby klient wiedział i nie wystawił negatywa sprzedawcy za to że allegro blokuje maile. Powinno wszystko przechodzić bez moderacji jeśli nie ma tam zbanowanych słów, a karać najwyżej po tym jak allegro sprawdzi że klient otrzymał wiadomość z zakazanym słowem. Po co moderować coś co nie ma zakazanych słów? Do tego jest praktycznie takie same jak pozostałe maile, powinno być uczenie maszynowe. A w tej transakcji klient miał otrzymać tylko 1 maila? Mój automat wysyła 2 maile, jeden ze statusem (jest tam kod jak się kliknie w link) a drugi z kodem. Z obu może wyczytać kod, więc jakby którąś z 2 wiadomości zablokowali to druga zostanie dostarczona. No chyba że obie zablokowali.
@dawal50 Zatrzymali 2 wiadomości wysłane do tego samego kupującego ale były one podobne. Nie wiem co było powodem po przeczytaniu ich przez obsługę zostały dosłane do klienta, nie dostałem informacji co było powodem
@dawal50 zachęcamy do zapytania naszego eksperta w tym wątku.