
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
sprzedałem towar gabarytowy klient wybrał wysyłkę no limit a ja nie mam przy jego zakupie opcji nadaj przesyłkę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PVInstal Kontaktowałeś się z No Limit w celu ustalenia warunków i podpisania umowy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a z kim miałem się kontaktować , jak dodawałem tą opcję wysyłki to pisało że wysyłasz na warunkach ustalonych przez allegro z przewoźnikami i podane były ceny , więc teraz oczekiwałem że powiedzmy pokaże się mi jakaś opcja przewoźnika lub kilku, którą zaznaczę i wygeneruję etykietę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a kto tą umowę mi ma dać do podpisania i gdzie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Jeśli chcesz zacząć nadawać przesyłki za pomocą metody Allegro No Limit, skontaktuj się z No Limit przez formularz lub drogą mejlową: wspolpraca.allegro@nolimit.pl
W ciągu 5 dni roboczych przedstawiciel No Limit skontaktuje się z Tobą i ustali warunki współpracy niezbędne do podpisania umowy i rozpoczęcia współpracy."