Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chodzi mi o sytuację od strony prawnej, jako sprzedawca nie mam umowy z przewoźnikiem, allegro zmusza mnie do używania np DPD
W związku z czym rodzi się pytanie, w momencie uszkodzenia czy to nie allegro powinno dochodzić odszkodowania od przewoźnika ?
Tak powinno, pisaliśmy już tu o tym ale ...to sprzedajacy składają reklamację.
Skoro w świetle prawa powinno allegro to dlaczego spada to na sprzedawcę ?
@rtv-agd-gliwice ale to Ty pakowałeś , pobierasz pełnomocnictwo i działasz .
Opakowanie jest fabryczne więc nic nie pakuję
Dwa, allegro wg mnie ma znacznie większą siłę przebicia, ubezpieczyciele nagminnie odrzucają reklamacje
A co jeśli klient nie spisze protokołu albo spisze go źle, ubezpieczyciel odrzuca takie reklamacje na dzień dobry
@rtv-agd-gliwice Nie każde , a wręcz mało jest opakowań fabrycznych , które we właściwy sposób zabezpieczają produkt w wysyłkach masowych , tak allegro złoży za Ciebie reklamację , ale nie rób sobie nadziei ,że odpowiedź na nią będzie inna niż otrzymujesz osobiście , wydłużysz tylko czas reklamacyjny bo w allegro wszystko musi nabrać mocy , 2 tygodnie jak nic poleży zanim cokolwiek ruszą .
Wysyłam sprzęt AGD, ciężko żeby był źle spakowany, choć są firmy które trzeba dodatkowo zabezpieczać co też czynię