anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

WYSYŁKA SMART i uszkodzenie przedmiotu

rtv-agd-gliwice
#7 Wielbiciel#

Chodzi mi o sytuację od strony prawnej, jako sprzedawca nie mam umowy z przewoźnikiem, allegro zmusza mnie do używania np DPD

W związku z czym rodzi się pytanie, w momencie uszkodzenia czy to nie allegro powinno dochodzić odszkodowania od przewoźnika ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Tak powinno, pisaliśmy już tu o tym ale ...to sprzedajacy składają reklamację.

oznacz moderatorów

rtv-agd-gliwice
#7 Wielbiciel#

Skoro w świetle prawa powinno allegro to dlaczego spada to na sprzedawcę ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@rtv-agd-gliwice ale to Ty pakowałeś , pobierasz pełnomocnictwo i działasz .

oznacz moderatorów

rtv-agd-gliwice
#7 Wielbiciel#

Opakowanie jest fabryczne więc nic nie pakuję

Dwa, allegro wg mnie ma znacznie większą siłę przebicia, ubezpieczyciele nagminnie odrzucają reklamacje

oznacz moderatorów

rtv-agd-gliwice
#7 Wielbiciel#

A co jeśli klient nie spisze protokołu albo spisze go źle, ubezpieczyciel odrzuca takie reklamacje na dzień dobry

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@rtv-agd-gliwice Nie każde , a wręcz mało jest opakowań fabrycznych , które we właściwy sposób zabezpieczają produkt w wysyłkach masowych , tak allegro złoży za Ciebie reklamację , ale nie rób sobie nadziei ,że odpowiedź na nią będzie inna niż otrzymujesz osobiście , wydłużysz tylko czas reklamacyjny bo w allegro wszystko musi nabrać mocy , 2 tygodnie jak nic poleży zanim cokolwiek ruszą .

oznacz moderatorów

rtv-agd-gliwice
#7 Wielbiciel#

Wysyłam sprzęt AGD, ciężko żeby był źle spakowany, choć są firmy które trzeba dodatkowo zabezpieczać co też czynię

oznacz moderatorów