anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wysyłka towaru 2 dni negatyw na 2 dzień

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

wysyłka towary jaki sprzedałem ma jasno napisane 2 dni klient zakupił towar w czwartek koło 18 w poniedziałek zrezygnował i wystawił na negatywa . ODPOWIEDZ ALLEGRO OCENA JEST TEŻ ZA TOWAR 

Niestety w tym przypadku nie jestem w stanie przychylić się do prośby o usunięcie komentarza, klient ma prawo do wystawienia oceny nawet przy anulowaniu transakcji. W tym przypadku klient nisko ocenia obsługę a nie towar dlatego w tej sytuacji nie mogę interweniować. 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SanexHurtowBHP Cześć. Czy próbowałeś skontaktować się w tej sprawie z kupującym? 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka Ten problem wymaga zmian w regulaminie by takie pochopne opinie nie miały prawa bytu. W takim przypadku to allegro powinno przekonywać klienta żeby zmienił opinie a nie sprzedawca który tu jeszcze nie miał czasu zawinić.

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

 nie interesuje go to towar miał być do soboty .Kupujący liczy sobie już czwartek jako 1 dzień co z tego ze robił zakup o 18 ale to był czwartek .Towar tez został oceniony na jakiej podstawie ? skoro go nie dostał  wasze tłumaczenie ze ocena za towar nie jest niska ,ale go ocenił .Problem wynika ze to allegro powinno napisać do niego i mu to wyjaśnić ja mu mam wyjaśniać regulamin czy czas dostawy .Kupując towar u was zatwierdza też regulamin 2 tygodnie temu miałem identyczna sytuację ocena za towar 1 i za 1 obsługę chodź towaru nigdy nie dostał rezygnacja na drugi dzień .

oznacz moderatorów