Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Przeglądam właśnie raport dotyczący mojej wysyłki w terminie. Pierwsza rzecz, że nie można łatwo powiązać pozycji z raportu a aukcją, gdyż żaden link nie działa.
W poprzednim miesiącu wszystkie zamówienia zostały zrealizowane, a mimo to przy pięciu pozycjach w raporcie brak jest nr przesyłki oraz nazwy przewoźnika, a w kolumnie czy wysyłka w termienie jest NIE. Jedyne, co przychodzi mi na myśl, jest to, że przesyłki anulowane obniżają skuteczność wysyłek w terminie. Tylko tu też nie wszystko się zgadza. W podanym terminie, za jaki wygenerowany został raport, miałam trzy anulowane zamówienia, a w raporcie jest ich pięć. Proszę mi to wytłumaczyć, gdyż nie rozumiem tego i mimo moich starań, nie udało mi się jeszcze uzyskać zwrotu za przesyłki.
Jeśli tak, to w jaki sposób
@AZ-Studio, czy możesz podać numery ofert w tych pięciu pozycjach, w których nie uznano, że wysyłka odbyła się w terminie?
w dzisiaj otwartym raporcie są już cztery pozycje, gdzie brakuje danych i przesyłka w terminie jest na NIE. Jedyna informacja, to link (mi się nie otwiera):
c6270951-c9b6-11eb-ad1c-1d9eabddee0e
10c9ed61-c8ef-11eb-841d-89e3412a276d
38fd8dc1-c95b-11eb-8b1a-f7690a1d4140
04d5de91-cef0-11eb-b965-c1b836d73492
@AZ-Studio, sprawdziłam raport dotyczący wysyłki w terminie. Widzę, że tych 5 zamówień, o których piszesz, nie wliczamy do jakości sprzedaży.
Zerknij, proszę, na ostatnią kolumnę w raporcie, która mówi: ,,Czy liczone do Jakości Sprzedaży?". Zobaczysz tam, że dla każdego z nich jest informacja ,,nie".
Co do linkowania to widzę, że numery zamówień z pierwszej kolumny są aktywnymi linkami do konkretnego zamówienia dla zakładki o tej samej nazwie ,,zamówienia". Jeśli podasz swój adres mejlowy, mogę wysłać Ci ten raport. 🙂
poproszę o przesłanie na maila: suknie_slubne@onet.pl
dziękuję
witam, podałam kilka dni temu maila, ale nic jesczcze nie otrzymałam. pozdrawiam
witam, mam jeszcze pytanie odnośnie wczoraj nadanych przesyłek - nadana z punktu przed godziną 15. Kurier nie odebrał, był szybciej i widocznie nie było mu po drodze wracać. Moja skuteczność spadła z 92 do 89%. Co z tym da się zrobić?
@AZ-Studio Moment skanowania przesyłki jest tym, w którym otrzymujemy informację o nadaniu. W tej sytuacji powinieneś zadbać o to, by zanieść ją do punktu odbioru przed godziną graniczną przewoźnika.