Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zbliżał się długi weekend, na wystawienie urlopu (7dni wcześniej) było za późno.
We wtorek 01.06. do 10tej, ustawiłem w zakładce "godziny pracy", iż pracuję tylko od pon-śr od 10-16.
Tego samego dnia w zakładce "Wysyłka tego samego dnia" ustawiłem, iż odbywa się tylko pon-śr do 14tej.
Pobieram dziś statystyki i wychodzi iż zamówienia z środy 02.06 od 14tej do 23:59 policzono jako nienadane w terminie, te z 3 i 4 czerwca (czwartek i piątek), system policzył jako nadane poprawnie czyli 7 czerwca w poniedziałek.
Na ile wcześniej należy ustawić godzinę wysyłki tego samego dnia w konkretnych dniach? i czy ma z tym coś wspólnego "godziny pracy"? aby uniknąć obniżenia parametru skuteczność wysyłki. Pozdr, Krzysztof.
@ELEGANCKI_PL Możesz przesłać numery zamówień ze środy, któych dotyczy ten problem?
e91fae30-c3d5-11eb-9ec3-899c9c51b00d
eff44be1-c3d4-11eb-841d-89e3412a276d
e43e6e50-c3d1-11eb-aa8e-4393a6da1c19
a0262481-c3c5-11eb-a07f-7b05e972d265
@ELEGANCKI_PL Poprosiłam odpowiedni zespół o weryfikację i uzyskałam odpowiedź na przykładzie zamówienia e91fae30-c3d5-11eb-
Ustawienie godzin pracy w zakładce "O sprzedającym" nie wpływa na zamówienia i ich realizację.