Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakaś szansa, np. asysta Allegro, na odzyskanie pieniędzy, w sytuacji kiedy wysłałem kupującemu towar za pobraniem i błędnie wypełniłem dokumentacje (InPost), wpisując płatność 1,65zł, zamiast faktycznej kwoty pobrania 165zł 😞 Kupujący oczywiście odebrał towar i jest szczęśliwy bo wyszło mu taniej, po czym zerwał ze mną wszelkie kontakty, blokując nawet mój nr.tel.
Czy już ktoś się spotkał z taka sytuacją, i jak sobie ew. poradził, a może ktoś ma pomysł jak rozwiązać konkretnie tą moją ? , bo przychodzą mi do głowy tylko te rozwiązania, które są niezbyt zgodne z prawem 🙂
@KANON_FIDELITY powództwo cywilne , ,,, nic więcej.... niestety
Upublicznij konto nieuczciwego kupującego tutaj, chyba to nie jest zakazane 🙂
to jest kupująca, może z tego powodu założy mi sprawę cywilną i wtedy ja nie będę musiał tego robić. Pomyślę nad tym. Ciekawe jak się ma kradzież do RODO ?
Jeżeli chodzi o dane to były tu podawane, bez szczegółów, wyślij jej wiadomość że zgłaszasz na Policję, może zadziała.
@KANON_FIDELITY Wyślij mu pismo listem poleconym za potwierdziłem odbioru z żądaniem wpłaty brakującej kwoty na podany numer konta w określonym terminie. W tym piśmie poinformuj go że w przypadku braku wpłaty podejmiesz dalsze kroki prawne. Może podziała na gagatka, może nie. Jeśli nie podziała to zostaje Ci powództwo cywilne czyli sprawa w sądzie na którą poświęcisz trochę czasu i energii ale masz ją w zasadzie wygraną z tego co się orientuję - szczególnie jeśli kupujący odbierze list z wezwaniem i go zignoruje. Wtedy koszty które będzie musiał ponieść zwiększą się o koszty postępowania.
Powodzenia i daj znać co z tego wyszło.