Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
chciałem zaalarmować Sprzedających o procederze lub błędzie, który ma czasem miejsce po zakończonej sprzedaży. W ciągu niecałego tygodnia Już drugi raz jestem świadkiem, jak po wylicytowaniu aukcji przedmiot wystawia się ponownie automatycznie i - według relacji jednego ze Sprzedających - wiąże się to z ponownym naliczeniem opłat! Dzieje się to bez wiedzy i udziału Sprzedającego.
Drugi przypadek dotknął mnie osobiście jako kupującego: dokonałem zakupu w aukcji 9119062325, po czym pojawiła się ona ponownie u Sprzedającego już pod numerem 9119101583. Zobaczą Państwo, że są one identyczne.
Trzeba to nagłośnić.
Pozdrawiam!
Janusz Kaiser
A może sprzedający wystawia drugi produkt, albo naciągacz i sprzedaje kilka razy ten sam produkt, lub ktoś nie odebrał 🙂
Opcja pierwsza odpada, bo to unikalne zestawy. Niepowtarzalne.
Opcja druga również jest mało prawdopodobna, bo obydwaj sprzedawcy mają dobrą renomę i niezależnie od siebie opisali mi sprawę.
Obawiam się, że z systemem Allegro dzieje się coś nie tak, dlatego uczulam Sprzedawców.
Pozdrawiam
JK
Ale przy wystawianiu aukcji jest opcja wznów automatyczne, mogli mieć to zaznaczone 🙂
Zgadza się, mam nadzieję, że to tak prosta pomyłka. Niemniej - uczulam.
Pozdrawiam!
JK
@-Lith- Z systemem wystawiania ofert wszystko jest w porządku, więc nie ma powodów do zmartwień i ostrzegania kogokolwiek. Sprawdziłam obie oferty i są one całkowicie poprawne, nie widzę tutaj żadnych nieprawidłowości. Nie jest prawdą, że druga oferta pojawiła się po zakończeniu pierwszej. Sprzedający wystawił dwie oferty, więc zakładam, że po prostu posiada dwa zestawy tych klocków.
Do relacji anonimowego Sprzedającego nie mogę się odnieść, ale jeśli ma on wątpliwości związane z naliczonymi opłatami, zawsze może zgłosić się do nas.
Dzień dobry!
Dziękuję za zbadanie sprawy. Napiszę, co wiem.
1. Sprzedający nie posiada dwóch takich zestawów. Byłem z nim w stałym kontakcie w tej sprawie. Powiedział mi, że wystawiły się automatycznie.
Drugi Sprzedawca już się z Państwem w tej sprawie kontaktował, jeszcze chyba nie otrzymał odpowiedzi.
Pozdrawiam
JK
Dzień dobry,
ja miałem podobną sytuacje kilka dni temu, sprzedałem towar
, który 5 minut później pojawił się znowu na aukcji wyróżnionej,
nic mi nie wiadomo o odnawianiu, nie jestem hurtownikiem
i więcej kupuje niż sprzedaję. prowizja za wyróżnienie została pobrana
drugi raz ,zgłosiłem problem na allegro ale cisza.nikt nie odpowiedział.
sprzedałem towar za 650 zł a prowizja za wyróżnienie dwa razy,
za sprzedanie oraz sprzedanie z wyróżnieniem razem 102PLN,
ja to olewam, tylko to jest kasa dla dziecka, jak nie cofna drugiej prowizji
to na pewno nie skorzystam z tego portalu.dla zasady
jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi kasę 🙂 Coś ten system często się psuje, szkoda tylko, że zawsze na niekorzyść sprzedających.
@zefir-mk @mikeza odsyłam do powyższych odpowiedzi @_HolaOla_ oraz @kostas11, które w wyczerpujący sposób wyjaśniają temat.
dziękuję chyba już nie będę czytał , wczoraj kupiłem jeszcze szybko komputer dla syna , i po 21 latach wypowiedziałem umowę, po prostu dla zasady.
poczułem się oszukany (po rozmowie z konsultantem),po drugie świat nie kończy się na Allegro.
Nie będę ich uczył co to znaczy klient lojalny, nie będę ich uczył marketingu
ostatnio po 10 latach z UPC , który podobny numer mi odwalił, rozwiązałem
umowę i przeszedłem do Orange, dzwonili 5 razy żebym został , nawet w dniu
odłączenia pytali czy mogą dać mi bonus, wiedzieli że dzisiaj klient żyje chwilą
i nie przywiązuje się do firmy na lata .
Allegro to duża firma, ale ludzie tam pracujący nie potrafią utrzymać relacji
niech policzą jaki cash flow był przez 21 lat.
Wątpię, aby ten system działał poprawnie.
Wystawiłam na sprzedaż KUP TERAZ 1 dozownik sensoryczny (zaznaczyłam opcję wystawiania automatycznego po zakończeniu trwania aukcji)
I jakaż to niespodzianka! Dziś o godz. 17.43 sprzedał się, a pomimo tego został wystawiony ponownie i o godz. 18.08 dokonano po raz drugi zakupu tego samego przedmiotu (na szczęście ten sam kupujący i mam nadzieję, że nie chce 2 takich samych przedmiotów, bo ja mam tylko 1).
Jakaś kpina, oczywiście 2 razy naliczona opłata za sprzedaż. Nie sądzę więc, aby wszystko działało w tym serwisie jak należy. I chyba należałoby sie temu przyjrzeć, bo nie po raz pierwszy jak widać to się zdarza.
@monia-m33 Zaznaczyłaś opcję - wznów po zakończeniu z taką samą ilością przedmiotów ?
"po zakończeniu wystaw ponownie ofertę z pełnym zestawem przedmiotów
@monia-m33 Zaznaczyłaś opcję automatycznego wznawiania i jesteś zaskoczona tym, że automatycznie się wznowiło?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Logiczne dla mnie, że wznawia niesprzedane przedmioty. Poza tym przedmiot był wystawiony już jakiś czas temu i wtedy nie było dopisku: "Oferta będzie wznawiana ze stałą, początkową liczbą przedmiotów niezależnie od tego, ile przedmiotów sprzedasz."
@monia-m33 jakiś czas temu to znaczy kiedy? bo ten zapis istnieje od 4 lat jak nie dłużej. Wznawia także sprzedane, jeśli chcemy aby "wznawiało" tylko niesprzedane zaznaczamy "do wyczerpania przedmiotów"
@monia-m33 Zawsze ten dopisek był przy opcji automatycznego wznawiania. Jak chcesz żeby się nie wznawiało, to wystawiasz ile tam masz sztuk i zaznaczasz opcję "do wyczerpania przedmiotów".
Zresztą, napisane jest dość jasno:
"po zakończeniu wystaw ponownie ofertę z pełnym zestawem przedmiotów
Oferta będzie wznawiana ze stałą, początkową liczbą przedmiotów niezależnie od tego, ile przedmiotów sprzedasz."
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Nie zastosowałem sarkazmu tylko próbuję Ci uświadomić, że musiałaś nie zauważyć tego podczas zaznaczania, bo ten zapis istnieje od kiedy wprowadzili opcję "do wyczerpania"
Tak, wznawianie ofert czasem dzieje się błędnie - przynajmniej kiedyś mi się tak działo jako sprzedającemu. Mam 1 sztukę i po sprzedaży wznawia się - klops jeśli ktoś drugi kupi zanim to wyłapię. Analogicznie dzieje się przy ofertach wieloprzedmiotowych, wznawiają się z liczbą statrową, system nie odejmuje sprzedancyh sztuk. Rzecz do poprawy
@gormit_gormit Nie żadna rzecz do poprawy, tylko po prostu nie umiesz używać tej opcji, ot co.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄