Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo, przydarzyła mi się taka sytuacja, sprzedałem produkt w opisie którego napisano, że produkt nadaje się do produktów Apple. Ale klient kupił produkt dla swojego androida. Natychmiast odpowiedziałem na wiadomość, wyjaśniłem, że produkt nie jest odpowiedni dla Androida, poprosiłem o zwrot produktu i zaraz po zwróceniu produktu zwróciłem pieniądze. Klient napisał do mnie, dziękując i przepraszając za niedogodności. Wczoraj ten sam klient dał mi najniższą ocenę i jakość mojej sprzedaży spadła o 500 punktów. Posiadam produkt dobrej jakości, szybko odpowiedziałem na wiadomość, pieniądze zwróciłem natychmiast, choć jako osoba prywatna nie mam takiego obowiązku. Dosłownie tego samego dnia najwyższe oceny dla tego samego produktu wystawiła mi kolejna osoba, klient, który przeczytał opis i kupił produkt do swojego urządzenia. Niniejsza recenzja nie stanowi obiektywnej oceny mojej pracy. Sprzedaję produkty wysokiej jakości, przyjmuję zwroty, wymieniam produkty, zwracam pieniądze, odpowiadam na wszystkie e-maile. Ale każdy kupujący może obniżyć ocenę do zera jedną złą recenzją. Uważam, że jest to nieuczciwe, a nawet szkodliwe dla rozsądnych kupujących i sprzedających. Proszę o usunięcie tej recenzji - naprawdę niszczy to moją reputację, chociaż na nią nie zasługuję.
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/oferta/beef2300-a741-11ee-bc3a-cf49410c18f7?sellerId=695892...
@maxavsey kontaktowałeś się z klientem? Może zadzwoń i spróbuj wyjaśnić co się stało? Powiedz wprost że miło i sympatycznie załatwiliście sprawę, ale wystawił Ci bardzo niekorzystną ocenę, być może wskutek pomyłki? - co niesie dla Ciebie konsekwencje.
@maxavsey rozumiem, że jesteś rozgoryczony, ale ta ocena w żaden sposób nie łamie naszych zasad, więc nie możemy jej usunąć. Jedyne co możesz zrobić w tej sytuacji to skontaktować się z kupującą, aby sama usunęła tę ocenę lub aby zwróciła się z prośbą o usunięciem do nas.
@_HolaOla_ Kupujący jest rozgoryczony działaniem zarówno Kupującego jak i Allegro
Wg allegro Kupujący może skrytykować kupującego, że np: nie lubi koloru czarnego i obniżyć mu noty w serwisie - mimo, że oferta dotyczyła licencji oprogramowania
czyli może napisać kompletną bzdurę
wg allegro bzdura "w żaden sposób nie łamie naszych zasad, więc nie możemy jej usunąć"
Trzymam kciuki, ale nikt ci tego nie usunie. "Kupujący ma prawo do subkietywnej oceny bla bla", nawet działając pod wpływem swojego błędu i ignoranctwa. Musisz gościa poprosić o usunięcie. Zadzwon, pogadaj. To że przepraszał świadczy o tym że nie do końca jest cebularzem
@maxavsey Przeprosił i wystawił ocenę negatywną, dziwna sprawa! ale możliwe ze zaistniał jakiś powód w transakcji co spowodowało taką a nie inną ocenę. Pomijam fakt że system ocen jest nie do akceptacji, rodem z piaskownicy.