Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nieczęsto, jednak zdarza się, że kupujący wystawia złośliwy i kompletnie nieuzasadniony "pozytywny" komentarz. Oczywiście prośba o usunięcie nie skutkuje - jeśli ktoś robi coś takiego, nie po to by się wycofać. Rozumiem, że sprawa jest beznadziejna, ale może jednak ktoś ma jakiś pomysł...
@mrotek Poproś Allegro o usunięcie oceny. Jeśli doszło do naruszenia zasad, komentarz zostanie usunięty; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
Co to znaczy: "naruszenie zasad"? Wysłałem książkę w idealnym stanie, dostaję komentarz: "pocięta okładka, wyrwane strony..." Jakby zupełnie dla kogo innego... Kto tu naruszył zasady i jakie? Że klient świnia i bezinteresownie lubi zaszkodzić? Słowo przeciw słowu, a słowo klienta ważniejsze, moje nic nie warte....
@mrotek Naruszenie zasad to działanie niezgodne z regulaminem. Zbiór zasad masz tu; https://allegro.pl/regulamin Nie nazywaj nikogo świnią, to narusza zasady Allegro Gadane. Korzystając z Allegro akceptujesz regulamin.
@mrotekJeśli rzeczywiście trafiłeś na złośliwego kupującego, czyli kogoś zwykle co ma problem z "Twoją osobą, żal o coś itd." i jesteś niewinny jeśli chodzi o sprzedaż i towar to przecież można wiele rozwiązań zastosować. Ja bym na Twoim miejscu poprosił wpierw o dowody rzeczowe pociętej okładki i wyrwanych stron aby Ci wysłał zdjęcia, potem prosiłbym o zwrot obiecując drugą nową i rekompensatę, następnie jeśli na pewno uważasz że to on zrobił złośliwie to po zwrocie napisał bym mu że wyślesz rekompensatę zaraz po tym gdy otrzymasz wyniki odcisków palców na stronach książki, kartek i ekspertyzę pocięcia okładki czy co tam napisał itd. 😉 Efekt? Albo się wystraszy i zmieni komentarz, ocenę albo jest zdesperowany i będzie stał przy swoim wtedy próbuj pomocy Allegro
@mrotek A kontaktowałeś się kupującym? Jeśli komentarz jest "jakby zupełnie dla kogo innego" to może pomylił sprzedawców..
@mrotek Jeżeli "złośliwy" komentarz nie obraża, to Allegro nie usuwa.
@LEW433 Wielokrotnie wprowadzasz w błąd pisząc w ten sposób. "Obrażanie" nie jest jedynym naruszeniem zasad przy komentowaniu. Są też inne naruszenia, przeczytaj regulamin.
Jedyna rada, kiepska zresztą, to udanie się do sądu. Bywały już wyroki za komentarze. Ewentualnie trzeba się przyzwyczaić, że całkiem sporo ludzi, to [wymoderowałem sam].
Po wysłanym przez sprzedawcę przedsądowym wezwaniu kłamliwy komentarz zostaje bardzo szybko (3-4h) usunięty przez kupującego-skuteczność 99,99%.
Taa, zwłaszcza gdy posłużymy się wzorem ściągniętym z netu, w którym wypowiada się nieistniejący prawnik z nieistniejącej kancelarii. Strachy na lachy.
Czyli stajesz w obronie kłamców ,gratulacje.
Osoby wystawiające kłamliwe komentarze są zwyczajnymi tchórzami, na nich prawdziwy prawnik to już za dużo 😄
Klient może wystawić pozytywny komentarz który sprzedawcy może rujnować reputację i zaszkodzić bardziej niż negatyw na który można odpowiedzieć np.(Polecam tego sprzedawcę wszystkim tym którym nie szkoda pieniędzy i chętnie chcą kupić coś co za chwilę będą musieli to wyrzucić ,towar zawinięty w stare gacie .
No to w Sądzie musi udowodnić ze otrzymany "towar zawinięty w stare gacie ."😉
@aragil Kłamców? Udowodnisz, że ktoś w tym komentarzu kłamie? Udowodnij 🙂
Czy masz problem ze zrozumieniem tekstu?
Jeszcze raz ze zrozumieniem przeczytaj powyższe posty😊
"Po wysłanym przez sprzedawcę przedsądowym wezwaniu kłamliwy komentarz zostaje bardzo szybko (3-4h) usunięty przez kupującego-skuteczność 99,99%."
"Taa, zwłaszcza gdy posłużymy się wzorem ściągniętym z netu, w którym wypowiada się nieistniejący prawnik z nieistniejącej kancelarii. Strachy na lachy."
"Czyli stajesz w obronie kłamców ,gratulacje.
Osoby wystawiające kłamliwe komentarze są zwyczajnymi tchórzami, na nich prawdziwy prawnik to już za dużo "
@aragil Problemy ze wszystkim masz ty. Podważasz zapisy ustaw, stanowiska UOKiK, odpowiedzialność sprzedawcy za przesyłkę. Wzywasz moderatora, ponieważ ja rzekomo wprowadzam w błąd. Piszesz bajki o ślimakach i rybach. Nie udowodnisz, że komentarz jest kłamliwy. Straszysz, pokrzykujesz i nic poza tym. Udowadniasz tylko to, że chcesz zastraszać, bo inaczej nie potrafisz zadbać o jakość swojej sprzedaży.
Gratulacje, tylko 0,7% sprzedawców na Allegro radzi sobie lepiej od Ciebie!
Dane z
Co dotyczy stanowiska UOKiK, zadałem pytanie dotyczące tego stanowiska, nie odpowiadasz, może teraz jednak uda się😄
Moje pytanie:
Kupujący niezarejestrowany albo z Afryki na 14 dzień od odstąpienia od umowy wyślę jakieś nr nadania i na podstawie tego sprzedawca ma niezwłocznie zwrócić pieniędzy?
@aragilSprzedawca ma obowiązek zwrotu płatności w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia kupującego a nie otrzymania zwrotu, kupujący zaś który odstępuje ma obowiązek w ciągu 14 dni od odstąpienia wysłać towar 😉 tak mi się wydaje, chyba że coś się pozmieniało. No i chyba nie jest określony termin dostarczenia płatności ani towaru? 😉