Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nieczęsto, jednak zdarza się, że kupujący wystawia złośliwy i kompletnie nieuzasadniony "pozytywny" komentarz. Oczywiście prośba o usunięcie nie skutkuje - jeśli ktoś robi coś takiego, nie po to by się wycofać. Rozumiem, że sprawa jest beznadziejna, ale może jednak ktoś ma jakiś pomysł...
Sprzedający powinien zwrócić Ci środki w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jednak może się wstrzymać do czasu, aż otrzyma zwracany przedmiot.
@Lew33też już o to pytałem w innym temacie bo zwykle to sprzedawca zwleka ze zwrotem. Ja przytoczyłem jedynie przepisy ustawy o warunkach odstąpienia. Wydaje mi się że nadal są takie jak pisałem i nie przypominam sobie o zapisie że może się wstrzymać do czasu otrzymania zwracanego towaru, chyba że w jakichś szczególnych odrębnych zapisach, ale może się mylę lub nie pamiętam tego.
@aragil Czy w ogóle wiesz o czym mówisz? Post dotyczy pozytywnego komentarza z oceną gwiazdkową 4/5. Chcesz straszyć sądem klienta, który wystawił taką ocenę?
@vonNogay Nic klientowi nie zrobią, nie ubliża, nie narusza zasad, no każdy chciałby 5/5.
@LEW433 Oczywiście, że nic nie zrobią, ostatnia taka wygrana sprawa jaką kojarzę była z 15 lat temu i dotyczyła komentarza o treści "oszust, nie polecam", wystawionego przez osobę, która w ogóle nie zapłaciła za towar. W tym przypadku było oczywiste, że ktoś oczernił sprzedawcę, natomiast nie słyszałem, żeby ktoś został skazany za opinię na temat towaru albo przeprowadzonej transakcji.
4 września 2014 r. było z 15 lat temu?🤣
No jeżeli ty nie słyszałeś to na pewno jest nieprawda😎
https://czyscimyinternet.pl/uwazaj-na-slowa-w-komentarzach-na-allegro/
@aragil Czytaj, kilka postów wyżej jest o tym mowa.😁
@aragil Dlatego napisałem, że ostatni jaki kojarzę, a nie, że takich nie było:) Pod podanym linkiem są opisane 2 sprawy, jedna za słowa typu oszust, złodziej, palant, a druga to wyrok dla sprzedawcy za słowa, że kupujący próbuje od niego coś wyłudzić. O ukaraniu kupującego za opinię na temat towaru nie słyszałem i mam nadzieję, że takiego wyroku nigdy nie będzie, wolność wypowiedzi i wyrażania opinii jest bardzo ważna.
Czyli jak na AG ktoś nazwie cię "oszust,klamca,palant" nie będziesz zły, to tylko wolność słowa.
"Post dotyczy pozytywnego komentarza z oceną gwiazdkową 4/5"
"Nieczęsto, jednak zdarza się, że kupujący wystawia złośliwy i kompletnie nieuzasadniony "pozytywny" komentarz. Oczywiście prośba o usunięcie nie skutkuje - jeśli ktoś robi coś takiego, nie po to by się wycofać. Rozumiem, że sprawa jest beznadziejna, ale może jednak ktoś ma jakiś pomysł..."
Naprawdę, ja nie widzę?
@aragil napisał: "Po wysłanym przez sprzedawcę przedsądowym wezwaniu kłamliwy komentarz zostaje bardzo szybko (3-4h) usunięty przez kupującego-skuteczność 99,99%."
Jeszcze niedawno mieliście 100% skuteczności. Teraz już tylko 99,99%. Kupujący przestają się nabierać na lipne pozwy?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Lektura dla was https://pl.wikipedia.org/wiki/Rachunek_b%C5%82%C4%99d%C3%B3w
A po co bawić się i wysłać przedsądowe. Lepiej złożyć pozew i domagać się od drugiej strony zwrotu kosztów sądowych.
Chodzi o to, że wysłanie e-maila z pismem od wymyślonego prawnika z wymyślonej kancelarii nic nie kosztuje, a jest szansa, że niedoświadczony klient się przestraszy i nega usunie. Większość pewnie nawet nie zauważy błędów ortograficznych i koślawej składni w skopiowanym z internetu "wezwaniu przedsądowym". A skoro nie widać różnicy, to po co płacić prawnikom?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Jeżeli jednak komentarz jest złośliwy i nieprawdziwy to możemy w pozwie domagać się zwrotu kosztów od drugiej strony. My wychodzimy wtedy na 0 a taki cwaniak ma do zapłaty ponad 2 tys. Aby była jasność pisze o sytuacjach, gdzie nie ma wątpliwości, że komentarz jest nieuzasadniony i złośliwy.