Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy ktoś to jeszcze dostał
Od jakiegoś czasu proszę o jasne informacje na temat skanu dowodu.
Informację co do weryfikacji otrzymałem 31 sierpnia tego roku.
Konto w Payu ma statut AKTYWNE - na zielono.
Żadnego skanu dowodu nie mam zamiaru wysyłać dlatego proszę o konkretną odpowiedź.
CZY MOJE KONTO W KOŃCU JEST AKTYWNE CZY NIE ???
@haze68 Wypłaty na Twoim koncie są aktywne (u obu Operatorów: PayU i Przelewy24).
Dzięki za szybką odpowiedź!
Nasuwa się kolejne pytanie, bo czegoś tu nie rozumiem
cyt"jeśli nie zweryfikujesz swoich danych w ciągu 30 dni od otrzymania tej wiadomości, nie wypłacisz pieniędzy z Allegro Finanse."
CO OZNACZA TA INFORMACJA ???
@haze68 W tej sprawie skontaktuję się z Operatorem płatności i wrócę do Ciebie z informacją 🙂
Oki. Dzięki
@haze68 Wracam do Ciebie z informacjami. Wiadomość otrzymałeś z powodu reweryfikacji kont, którą organizuje Operator PayU. Jest to regularna czynność - co kilka lat Operator chce zaktualizować dane. Jeśli nie zweryfikujesz ponowie swoich danych, to niestety Twoje wypłaty zostaną zablokowane.
Wielkie dzięki za szybką i wyczerpującą odpowiedź
ALE nadal coś mi tu nie gra z tymi wypłatami przez Payu.
Jak już wspomniałem piszą wyraźnie iż jeśli nie zweryfikuje swoich danych w ciągu 30 dni nie wypłacę pieniędzy z konta Allegro Finanse, więc można to zrozumieć na dwa sposoby:
- skoro konto ma kolor zielony to jest aktywne a komuś w Payu się NUDZI... Skoro nie zweryfikowałem danych do wypłat to dlaczego konta nie blokują? - termin już minął!
- jeśli wpłyną środki na konto to wtedy BLOKADA i jak chcesz chłopie odzyskać kasę to wysyłaj skan a jak nie to tracisz to co NAM ZOSTAWIASZ na koncie. "Rozbój w biały dzień"
Przepraszam za moje oburzenie ale taka weryfikacje konta to najgorsza porażka jaką proponuje Payu...
@haze68 Ze względu na wyżej wymienione przez Ciebie względy, na przesłanie dokumentów Operator daje 30 dni. Do tego czasu Twoje konto do wypłat będzie aktywne i będziesz mógł wypłacać środki.
Ja również proszę o pomoc, z PayU nie miałam problemów, ale w przypadku przelewów24 mój skan dowodu został odrzucony. Zakryłam na nim najważniejsze dane tak, by wysłanie go było bezpieczne. Jak odzyskać pieniądze bez wysyłania skanu dowodu? Widzę powyżej, że się da
@wiki0441 Twoje konto jest firmowe, dlatego w celu weryfikacji wypłat u Operatora P24 potrzebny jest komplet dokumentów.
Czy tzn że mam wysłać skan dowodu i nic nie mogę zakryć? Przecież żądanie skanu/zdjęcia dowodu jest zabronione przez prawo. Nigdy nie wysyłam skanu/zdjęcia dowodu, bo to nie jest bezpieczne. Musi być jakiś inny sposób.
@wiki0441 "Przecież żądanie skanu/zdjęcia dowodu jest zabronione przez prawo."
Nie jest całkowicie zabronione przez prawo. Firmy ubezpieczeniowe, banki czy operatorzy płatności mogą o to prosić. W tym wypadku Allegro jest pośrednikiem pomiędzy operatorem płatności a tobą jako że jest też pośrednikiem w umożliwieniu dostępu do usług operatora płatności.
Operator płatności może a nawet musi żądać tych danych na mocy ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
cyt:"Operator płatności może a nawet musi żądać tych danych na mocy ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu." ale nie przez e-mail!!! tylko jak się wstawisz na żądanie do danej siedziby.
Przecież nikt nie żąda od Ciebie skanu dowodu! Jeśli chcesz nadal sprzedawać z tego konta to wysyłasz a jeśli nie to nie wysyłasz i konto masz tylko do kupowania.
Client:94057046 ma racje. Inna jest sytuacja jeśli udajesz się wezwany np. przez banku i na miejscu robią skan (choć i tego nie powinni robić, ewentualnie spisać ręcznie dane i porównać). Wysyłanie takiego skanu przez neta niesie spore ryzyko - to moja opinia.
Z tego co od jakiegoś czasu czytam na społeczności to nie odzyskasz kasy jak nie wyślesz konkretnego skanu dowodu. Sporo osób na ten temat pisze. Moim zdaniem jeśli jest coś zamazane to nie jest to skan. Albo robisz skan i wysyłasz na własne ryzyko albo nie wysyłasz i ponosisz straty.
W moim przypadku jest troszkę inaczej że mam nadal aktywny (ale o tym nie teraz) i obawiam się innej kwestii iż jeśli wpłyną pieniądze na konto zostanie ono wtedy zablokowane. Czekam na odpowiedź na drugie moje pytanie co oznacza ten wpis.
Kiedy w końcu zrobicie możliwośc reweryfikacji (jak zwał tak zwał...) za pomoca profilu zaufanego???
Skoro allegro tak kocha wszelkie zmiany i nowinki i wciąż nas czyms nowym zaskakuje, niestety najczęściej żądaniem dodatkowej kasy, to może byscie dali i cos od siebie np właśnie możliwość operacji z użyciem profilu zaufanego. Szczególnie tam, gdzie mamy do czynienia z kasą i to własną.
POPIERAM W 100%%%%%%%%%%%%%%%
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
Oczywiście że od Allegro.
@Histor-Pol, tak, to wiadomość od nas. 🙂