anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za 7 dni stracisz możliwość wypłacania pieniędzy z Allegro Finanse, czy to wiadomość od Allegro?

Macka40
#7 Wielbiciel#

czy ktoś to jeszcze dostał

oznacz moderatorów
182 ODPOWIEDZI 182

haze68
#9 Pomysłodawca#

Od jakiegoś czasu proszę o jasne informacje na temat skanu dowodu.

Informację co do weryfikacji otrzymałem 31 sierpnia tego roku.

Konto w Payu ma statut AKTYWNE - na zielono.

Żadnego skanu dowodu nie mam zamiaru wysyłać dlatego proszę o konkretną odpowiedź.

CZY MOJE KONTO W KOŃCU JEST AKTYWNE CZY NIE ???

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@haze68 Wypłaty na Twoim koncie są aktywne (u obu Operatorów: PayU i Przelewy24). 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

haze68
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za szybką odpowiedź!

Nasuwa się kolejne pytanie, bo czegoś tu nie rozumiem 

cyt"jeśli nie zweryfikujesz swoich danych w ciągu 30 dni od otrzymania tej wiadomości, nie wypłacisz pieniędzy z Allegro Finanse."

CO OZNACZA TA INFORMACJA ???

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@haze68 W tej sprawie skontaktuję się z Operatorem płatności i wrócę do Ciebie z informacją 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

haze68
#9 Pomysłodawca#

Oki. Dzięki

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@haze68 Wracam do Ciebie z informacjami. Wiadomość otrzymałeś z powodu reweryfikacji kont, którą organizuje Operator PayU. Jest to regularna czynność - co kilka lat Operator chce zaktualizować dane. Jeśli nie zweryfikujesz ponowie swoich danych, to niestety Twoje wypłaty zostaną zablokowane.

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

haze68
#9 Pomysłodawca#

Wielkie dzięki za szybką i wyczerpującą odpowiedź

ALE nadal coś mi tu nie gra z tymi wypłatami przez Payu.

Jak już wspomniałem piszą wyraźnie iż jeśli nie zweryfikuje swoich danych w ciągu 30 dni nie wypłacę pieniędzy z konta Allegro Finanse, więc można to zrozumieć na dwa sposoby:

- skoro konto ma kolor zielony to jest aktywne a komuś w Payu się NUDZI... Skoro nie zweryfikowałem danych do wypłat to dlaczego konta nie blokują? - termin już minął!

- jeśli wpłyną środki na konto to wtedy BLOKADA i jak chcesz chłopie odzyskać kasę to wysyłaj skan a jak nie to tracisz to co NAM ZOSTAWIASZ na koncie. "Rozbój w biały dzień"

Przepraszam za moje oburzenie ale taka weryfikacje konta to najgorsza porażka jaką proponuje Payu...

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@haze68 Ze względu na wyżej wymienione przez Ciebie względy, na przesłanie dokumentów Operator daje 30 dni. Do tego czasu Twoje konto do wypłat będzie aktywne i będziesz mógł wypłacać środki. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Ja również proszę o pomoc, z PayU nie miałam problemów, ale w przypadku przelewów24 mój skan dowodu został odrzucony. Zakryłam na nim najważniejsze dane tak, by wysłanie go było bezpieczne. Jak odzyskać pieniądze bez wysyłania skanu dowodu? Widzę powyżej, że się da 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@wiki0441 Twoje konto jest firmowe, dlatego w celu weryfikacji wypłat u Operatora P24 potrzebny jest komplet dokumentów. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Czy tzn że mam wysłać skan dowodu i nic nie mogę zakryć? Przecież żądanie skanu/zdjęcia dowodu jest zabronione przez prawo. Nigdy nie wysyłam skanu/zdjęcia dowodu, bo to nie jest bezpieczne. Musi być jakiś inny sposób.

oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@wiki0441 "Przecież żądanie skanu/zdjęcia dowodu jest zabronione przez prawo."

Nie jest całkowicie zabronione przez prawo. Firmy ubezpieczeniowe, banki czy operatorzy płatności mogą o to prosić. W tym wypadku Allegro jest pośrednikiem pomiędzy operatorem płatności a tobą jako że jest też pośrednikiem w umożliwieniu dostępu do usług operatora płatności.

Operator płatności może a nawet musi żądać tych danych na mocy ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

oznacz moderatorów

haze68
#9 Pomysłodawca#

cyt:"Operator płatności może a nawet musi żądać tych danych na mocy ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu." ale nie przez e-mail!!! tylko jak się wstawisz na żądanie do danej siedziby.

oznacz moderatorów

haze68
#9 Pomysłodawca#

Przecież nikt nie żąda od Ciebie skanu dowodu! Jeśli chcesz nadal sprzedawać z tego konta to wysyłasz a jeśli nie to nie wysyłasz i konto masz tylko do kupowania.

Client:94057046 ma racje. Inna jest sytuacja jeśli udajesz się wezwany np. przez banku i na miejscu robią skan (choć i tego nie powinni robić, ewentualnie spisać ręcznie dane i porównać). Wysyłanie takiego skanu przez neta niesie spore ryzyko - to moja opinia.

oznacz moderatorów

haze68
#9 Pomysłodawca#

Z tego co od jakiegoś czasu czytam na społeczności to nie odzyskasz kasy jak nie wyślesz konkretnego skanu dowodu. Sporo osób na ten temat pisze. Moim zdaniem jeśli jest coś zamazane to nie jest to skan. Albo robisz skan i wysyłasz na własne ryzyko albo nie wysyłasz i ponosisz straty.

W moim przypadku jest troszkę inaczej że mam nadal aktywny (ale o tym nie teraz) i obawiam się innej kwestii iż jeśli wpłyną pieniądze na konto zostanie ono wtedy zablokowane. Czekam na odpowiedź na drugie moje pytanie co oznacza ten wpis.

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Kiedy w końcu zrobicie możliwośc reweryfikacji (jak zwał tak zwał...) za pomoca profilu zaufanego???

Skoro allegro tak kocha wszelkie zmiany i nowinki i wciąż nas czyms nowym zaskakuje, niestety najczęściej żądaniem dodatkowej kasy, to może byscie dali i cos od siebie np właśnie możliwość operacji z użyciem profilu zaufanego. Szczególnie tam, gdzie mamy do czynienia z kasą i to własną.

oznacz moderatorów

haze68
#9 Pomysłodawca#

POPIERAM W 100%%%%%%%%%%%%%%%

oznacz moderatorów

Histor-Pol
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

HistorPol_0-1629370042541.png

 

Dzień dobry xxxxx (xxxxx),
zaktualizuj swoje dane, aby nadal wypłacać środki z Allegro Finanse.

Nasz operator płatności PayU – zgodnie z ustawą – regularnie sprawdza dane swoich użytkowników. Dlatego, aby dalej korzystać z usług PayU i wypłacać środki z Allegro Finanse, zaktualizuj swoje dane.

Sprawdź, czy musisz aktualizować dane

Przejdź do zakładki Ustawienia wypłat. W sekcji PayU sprawdź, czy widzisz przycisk [przejdź do PayU]:

  • jeśli nie – Twoje dane są już sprawdzone i nie musisz nic robić – w takim przypadku dalsza część mejla Cię nie dotyczy
  • jeśli tak – musisz przesłać skan lub zdjęcie dokumentu tożsamości.
Jak przesłać skan lub zdjęcie dokumentu tożsamości
  1. Zaloguj się na swoje konto Allegro.
  2. Przejdź do zakładki Ustawienia wypłat.
  3. W sekcji PayU kliknij [przejdź do PayU].
  4. Prześlij skan lub zdjęcie tylnej strony dowodu osobistego albo strony paszportu ze zdjęciem. Gotowe!

Dane, które zaktualizujesz, będą dotyczyć jednego NIP. Jeśli korzystasz z kilku kont w ramach jednego NIP, wystarczy, że zaktualizujesz dane na jednym z nich.

Jakie dane muszą być widoczne na skanie lub zdjęciu
  • imię i nazwisko
  • PESEL (lub data urodzenia)
  • seria i numer dokumentu
  • data wydania i data ważności dokumentu.

Pozostałe dane możesz zakryć. Możesz też dodać znak wodny lub inny element (na przykład przekreślenie lub napis) w taki sposób, aby nie zakrywał wymaganych danych.

Jak sprawdzić, czy dane zostały zaktualizowane

Otwórz zakładkę Ustawienia wypłat. Jeśli po wysłaniu skanu lub zdjęcia w sekcji PayU:

  • nie widzisz przycisku [przejdź do PayU] – to znaczy, że Twoje dane zostały zaktualizowane
  • widzisz przycisk [przejdź do PayU], ale gdy go klikniesz, zobaczysz komunikat, że Twoje dane są weryfikowane – to znaczy, że Twoje dane są jeszcze sprawdzane przez zespół PayU
  • widzisz przycisk [przejdź do PayU], a gdy go klikniesz, zobaczysz formularz do uzupełnienia – to znaczy, że Twoje dane nie zostały zaktualizowane.
Jeśli Twoje dane nie zostały zaktualizowane, może to oznaczać, że
  • na przesłanym przez Ciebie zdjęciu lub skanie jest niepoprawna strona dokumentu – na przykład przednia strona dowodu zamiast tylnej
  • na przesłanym przez Ciebie zdjęciu lub skanie dokumentu brakuje niezbędnych danych – na przykład omyłkowo został zakryty numer dokumentu, który jest wymagany
  • zdjęcie (lub skan) dokumentu jest nieczytelne – na przykład prześwietlone czy rozmyte
  • na przesłanym skanie lub zdjęciu jest dokument, który nie należy do Ciebie – właściciela konta Allegro.

W takim przypadku prześlij ponownie poprawny skan lub zdjęcie dokumentu. Jeśli tego nie zrobisz, możemy zablokować Ci możliwość wypłat do czasu, aż prześlesz skan lub zdjęcie, a PayU sprawdzi i zaktualizuje Twoje dane.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami.

Pozdrawiamy
Zespół Allegro

HistorPol_1-1629370042543.png

 

Wiadomość wysłana przez Allegro do xxx (xxx).
Jak oceniasz te zmiany/nowości?
0 - Porażka 10 - Rewelacja
 
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście że od Allegro.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Histor-Pol, tak, to wiadomość od nas. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów