anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zablokowana sprzedaż

MARBUSczesci
#7 Wielbiciel#

Mam problem z zablokowaną sprzedażą. Opłata w postaci złotówki wykonana została już dwukrotnie (blikiem i przelewem) to aż dwie formy płatności! Tożsamość również została zweryfikowana 😞 Kontakt z robotem czy konsultantem przez messengera bardzo ograniczony, ciągle zadaje te same pytania. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MARBUSczesci Twoje konto jest w tej chwili zawieszone, dlatego napisz proszę do nas wiadomość bezpośrednio przed ten formularz. Nasi pracownicy wyjaśnią Ci co możesz zrobić, abyś mógł kontynuować sprzedaż w naszym serwisie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów