anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowana sprzedaż

tygrys1236
#9 Pomysłodawca#

Witam, dziś zablokowano mi sprzedaż-usunięto wszystkie aktywne aukcje-zarówno na allegro jak i na lokalnie bez podania przyczyny. Po wysłaniu zapytania odpowiedź-"Operator płatności PayU w związku z brakiem pomyślnej weryfikacji danych na Pana koncie wypowiedział umowę. Nie otrzymał dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia okresowej weryfikacji  oraz aktualizacji Pana danych"  Otóż miałam do dnia dzisiejszego 2 aktywne ust. wypłat: Przelewy24-gdzie weryfikacja w formie przelewu była 17.11.22(na co mam dowód) i wszystko przeszło prawidłowo.  Payu na tą chwilę w ustawieniach mam aktywne, nigdzie nie ma informacji że należy przesłać skan dowodu osobistego bo inaczej zablokowana zostanie sprzedaż. Nie ma podanych żadnych form czasowych. Teraz pytanie-skoro mam aktywną usługę Przelewy24 to na jakiej podstawie blokujecie sprzedaż i przyjmowanie ewentualnych wpłat od kupujących w systemie Przelewy24???

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

c_e_z_a_r_168
#8 Zapaleniec#

Przechodzisz na inny portal?

 

oznacz moderatorów

tygrys1236
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście, od jakiegoś czasu część sprzedaży mam na innych kanałach. Tak samo z zakupami, nie kupię tu nic więcej. Zresztą jakby to miało wyglądać na 1 koncie kupować a na 2 sprzedawać? niedorzeczne i śmieszne. Do użytkowników powyżej ,którym także zablokowano sprzedaż-piszcie o tej sytuacji na ich głównej stronie facebooka. Ja tam opisałam mój problem ale totalna olewka-od 3 godz.nie ma żadnej odpowiedzi. Tak jak od 1 zgłoszenia. Chyba że ukryli mój niewygodny wątek to zamieszczę skan w tym miejscu. Nie zostawię tego tak, gdzie mogę nagłośnię wyrzucanie prywatnych użytkowników z serwisu i to w tak perfidny sposób. A to że wycofali moją sprzedaż i narazili mnie na utratę dochodu to już inny wątek, dla innych instytucji. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@tygrys1236 

po 15 latach traktują swoich klientów jak przybłedę z ulicy

ciężko się z tym nie zgodzić -u nas trwało to ponad 2 tygodnie i musieliśmy to robić już kilka razy - mimo, że żadne dane się nie zmieniły

 

dlaczego allegro nie udostępnia podpisu kwalifikowanego do potwierdzania danych?

dlaczego te dane wrażliwe wysyła się przez allegro?

oznacz moderatorów

Martens88m
#8 Zapaleniec#

Ja wziąłem się na sposób i po prostu wale tylko i wyłącznie wysyłki pobraniowe. Zero problemów. 

oznacz moderatorów