Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dwa lata temu sprzedawałem w dropie różne rzeczy (często czas dostawy był wydłużony do 10 dni), kupujący otworzył dyskusję i dostał zwrot z POK, chociaż informowałem jego oraz allegro o czasie dostawy, tym samym zostało ono zablokowane, klienci w tym okresie nie zwracali kompletnie uwagi na czas dostawy ale nie robili większych problemów poza tym jednym.
W tym roku założyłem kolejne konto ale tym razem jako firmowe. 14 października moje konto zostało zablokowane z powodu naruszenia art. 8.7 Regulaminu Allegro, mimo wysokiej jakości sprzedaży (98,1% ocen pozytywnych, 338 poleceń na ponad 1000 zamówień), na tym koncie miałem tylko jeden POK ponieważ kupujący nie chciał podać numeru konta do zwrotu. Dziwi mnie, że przez pół roku allegro nie widziało problemu, konto zostało normalnie aktywowane, rachunki na niemałe kwoty opłacałem zawsze w terminie.
Czy istnieje możliwość odblokowania tego konta? Dodam, że na poprzednim koncie sprawa została zamknięta a zwrot z POK opłacony
@makojh114 Cześć. Sprawę blokady konta możesz wyjaśnić wyłącznie za pomocą tego formularza.
Przy każdej próbie kontaktu otrzymuję taką lub podobną odpowiedź:
"Dzień dobry,
konto zostało zawieszone gdyż po raz kolejny zarejestrował Pan konto nowe bez naszej zgody mimo wcześnieszego zakazu korzystania z Allegro.
Konto nie zostanie odblokowane."
Szkoda tylko, że dopiero po pół roku się obudziliście gdy przeszedłem z etatu tylko na własną działalność.....