Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam zablokowane konto, w grudniu zachorowałem i dopiero teraz jestem na chodzie. W tym czasie dałem w grudniu info o urlopie oraz 30 dniowy czas wysyłki, nie miałem dostępu do komputera ludzie wpłacali i kupowali towary a po jakimś czasie kiedy dostrzegli termin wysyłki anulowali zakup. Potem niezadowolenie itp.
Chce znowu sprzedawać na Allegro jestem tu 11 lat , za cały zeszły rok mam 6 negatywów .
w czasie mojej nieobecności spadał poziom mojej obsługi do nieakceptowalny w działach takich jak terminowa wysyłka , odpowiedzi na pytania itp.
pracownik Allegro powiedział ze może odblokować konto w chwili kiedy jakość obsługi będzie wyższa .
ale jak mam poprawić jakość na zablokowanym koncie ?
Przecież wystarczy chyba odblokować warunkowo konto i obserwować czy jakość się poprawia, to nam zależy by mieć tytuł Super Sprzedawcy.
Proszę o informacje co zrobić w takiej sytuacji.
Michał
Niestety, temat już był nie raz poruszany i Allegro/pracownicy chyba nie są w stanie '' pojąć'', ze ktoś może poważnie zachorować, mieć wypadek, tragedię osobistą/rodzinną itd. A dodatkowo prowadzi firmę/sprzedaż sam !!
Czy tak trudno to zrozumieć ? Jak widać trudno ...
Nie mogę teraz znaleźć tamtej dyskusji sprzed roku czy dłużej, ale wówczas, kiedy ja czy inne osoby proponowały wprowadzenie opcji "choroba" tak jak jest urlop ( na co niestety jak widać, ludzie nie zwracają uwagi, jak i na czas wysyłki - ja tego nie rozumiem !!) - to wówczas pracownik/ przedstawiciel Allegro odpowiadał:
1. To ktoś/pracownik powinien wtedy za nas obsługiwać sprzedaż/wysyłkę (jakby każdy miał kogoś !!)
2. I odpowiedź w stylu '' A co my mamy zrobić, co od nas oczekujecie? ''
Czy naprawdę tak trudno takie sytuacje zrozumieć ?? Mam często wrażenie, ze takie osoby, tak odpowiadając, nigdy nie chorowały, nie miały same czy w rodzinie wypadku, śmierci, tragedii, a wokół siebie mają całą rzeszę ludzi do ew. pomocy ...
Cóż, fajne życie mają niektórzy ....
I te nieszczęsne miary sprzedaży, które tak czasem niszczą piękne kiedyś Allegro ...
Pozdrawiam, powodzenia w rozwiązaniu tych problemów !!
Bardzo dziękuje za słowa otuchy .
Dokładnie tak jak myślałem wystarczy wprowadzić opcje choroba, nie każdy ma pracowników .
szczególnie w dzisiejszych czasach gdzie wiadomo ze ludzie chorują na potęgę nie ma wsparcia i zrozumienia dla naprawdę prostej sprawy.
Nie jestem nowy na Allegro mam wspaniałą historie do sprawdzenia ..... tylko trzeba troch chcieć .
Mam nadzieje ze temat szybko się wyjaśni.
@mkperfumy w przypadku choroby, wypadku itp. oczywiście rozumiemy, że takie sytuacje się zdarzają i najlepszym wyjściem jest skontaktowanie się z nami zanim na koncie pojawią się dyskusje, negatywy i wnioski o rekompensaty. Przykro mi, że Twoje konto zostało zablokowane. Kwestie blokady konta można wyjaśniać jedynie z Działem Bezpieczeństwa widzę, że jesteś z nami w kontakcie i tak jak napisaliśmy w sprawie nr 20838454 wyślemy wiadomości do kupujących.