Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam dwa pytania o sprzedaż za granicę zgodnie z wchodzącymi zmianami na allegro.
"Z opcji dostawy w Twojej ofercie wynika, że umożliwiasz wysyłkę przedmiotu poza terytorium Polski. Zgodnie z art. 4.1. Regulaminu Allegro nie możesz wysyłać oraz podejmować jakichkolwiek czynności związanych ze sprzedażą za granicę towarów, jeżeli jest to niezgodne z mającymi zastosowanie, obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju. Przed wybraniem tej opcji upewnij się, że taka wysyłka jest dozwolona i nie narazi Cię na ewentualne problemy. Jeżeli nie udostępniasz już wysyłki poza terytorium Polski, możesz pominąć ten komunikat."
Po do komu ten komunikat przy wystawianiu aukcji?
Drugie.
W ofercie mam tylko przesyłkę elektroniczną więc zgodnie z zapowiedziami moja strona nie jest tłumaczona bo nie mam zaznaczonych form wysyłki do innych krajów. Jak zrobić aby była tłumaczona i jednak była łatwiejsza dla obcokrajowców? Nie mogę zaznaczyć np Niemiec i zrobić 0 zł bo ja fizycznie niczego nie wysyłam.
Aktualizacja 4.02.2022 r. godz. 14:29
@europa89 Ostatecznie udało mi się uzyskać dobrą wiadomość 🙂 Jeśli masz ustawioną wysyłkę elektroniczną, nie musisz nic robić - Twoje oferty będą automatycznie widoczne dla obcokrajowców i tłumaczone na obsługiwane przez nas języki.
@europa89, co do pierwszego zapytania - wydaje mi się, że im więcej informacji, tym lepiej. 🙂
Jeśli chodzi o Twoje drugie zapytanie, niestety nie dysponujemy obecnie rozwiązaniem przeznaczonym dla tej formy dostawy (w kontekście międzynarodowej ekspansji).