anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane konto

Client:92211787
#7 Wielbiciel#

Witam, piszę w sprawie zablokowanych firmowych kont. Zostały one zablokowane dobrych kilka lat temu, próbowałem skontaktować się z Allegro poprzez emaila, lecz nic z tego nie wynikło. Głównie z tego powodu postanowiłem założyć temat tutaj. Jak ktoś ma jakieś sugestie śmiało piszcie. 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92211787 Jaką dostałeś od nas odpowiedź po kontakcie mailowym?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:92211787
#7 Wielbiciel#

@nat_not Za każdym razem wiadomość była generowana prawdopodobnie przez bota, nic konkretnego się nie dowiedziałem i ten temat już wisi w powietrzu od jakiegoś czasu.Załącznik poniżej 

Allegro_odp.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:92211787 Nie widać.😁

oznacz moderatorów

Client:92211787
#7 Wielbiciel#

@LEW433 

Dziwne u siebie widzę normalnie, możliwe, że powodem jest wysłanie pliku z telefonu, wyślę drugie zdjęcie z komputera w wolnym czasie. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:92211787 To nie jest twoja wina, żebyśmy my to widzieli, moderator musi zaakceptować.

oznacz moderatorów

Client:92211787
#7 Wielbiciel#

@LEW433 No nic, w takim razie pozostało jedynie czekać na moderatora. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92211787 Podaj mi numer prowadzonej korespondencji lub loginy kont, o które chodzi. 

Pamiętaj również, że rejestrując nowe konto, z kórego tu piszesz, powinieneś podać swoje dane.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:92211787
#7 Wielbiciel#

@nat_not euro_okazje, teatr_smaku Solsken_pl, acme_pl, foto_optyka 

Nr korespondencji 11218393

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92211787 W odpowiedzi na wskazane zgłoszenie otrzymałeś informację, żeby kontaktować się z nami z poziomu zablokowanych kont, ponieważ na nich pozostają niewyjaśnione problemy transakcyjne. W tej sytuacji proszę, żebyś postępował zgodnie z tą wskazówką. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:92211787 Trzeba rozwiązać "problemy" kont, inaczej się nie da.

oznacz moderatorów

Client:92211787
#7 Wielbiciel#

@nat_not Problem jest taki, że wiadomości z podanych kont były już wysyłane oraz wszystkie problemy transakcyjne zostały rozwiazane. Zawsze dostawałem podobną odpowiedź i średnio wiem co robić dalej. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92211787 Jeśli problemy zostały rozwiązane na każdym z kont, napisz z nich ponownie przez formularz z pytaniem jaka jest decyzja w sprawie zdjęcia blokad. Osoby, które zajmowały się Twoją sprawą, udzielą Ci odpowiedzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:92211787
#7 Wielbiciel#

@nat_not Jasne, dzięki wielkie za pomoc. W wolnym czasie na pewno tym się zajmę. 

oznacz moderatorów