anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowanie wystawiania nowych produktów z powodu zaginięcia paczki

for-sport_pl
#9 Pomysłodawca#

Proszę o wiadomość szanownych moderatorów, gdzie mogę odwołać się od absurdalnej decyzji bliżej nieokreślonego pracownika.

Klient cham i pieniacz odesłał do nas paczkę. Paczka zaginęła. W dniu dzisiejszym jakiś as z obsługi zablokował NAM możliwość wystawiania nowych ofert. Dla mnie to podejście zgoła mafijne.

"klient" złożył reklamację w Inpoście i czeka na odpowiedź.

Na jakiej więc podstawie blokujecie nam możliwość wystawiania nowych ofert ?!

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

NipponShorty
#14 Krzewiciel#
oznacz moderatorów

for-sport_pl
#9 Pomysłodawca#

Najlepsza jest argumentacja "Na Twoje konto nałożyliśmy ograniczenia sprzedaży, ponieważ nie otrzymaliśmy Twoich wyczerpujących wyjaśnień w dyskusji."


Napisaliśmy jasno i wyraźnie ŻE MY TEJ PACZKI NIE MAMY. Co mamy jeszcze pisać?  Powtarzać tę informację codziennie?

Z tej sytuacji dobitnie wynika, że byle pieniacz jest bardziej wartościowy dla szanownego portalu od sprzedawcy, który to z zasady przykłada się do swojej roboty.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@for-sport_pl widzę, że napisałeś już w tej sprawie wiadomość e-mail. Kwestie nałożonej blokady można wyjaśniać tylko z Działem, który ją nałożył, więc poczekaj proszę na odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

MakroMarket
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

mam podobny problem obecnie w oparciu o dyskusję dotyczącą zamówienia nr 50b06a10-4378-11ef-845f-31ffd1155a00 :

Kupujący twierdzi, że dostał samą fakturę z rozerwaną kopertą i w środku nie było towaru. Na moje pytanie, czy zareklamował u kuriera odbierającego, powiedział, że nie, bo nie on odbierał, tylko kurier zostawił kopertę w sekretariacie. Niezwłocznie (dyskusja z 18.07, informacja 19.07) poinformowałem Kupującego, że składamy reklamację u kuriera (kurier Allegro One) i poinformujemy o jej wyniku. Od razu po napisaniu tej wiadomości złożyliśmy reklamację poprzez kontakt z allegro ze zdjęciami od Kupującego oraz fakturą dokumentująca zawartość wysyłki. Wg informacji z Allegro podczas wysyłania zgłoszenia rozpatrywanie takiej reklamacji trwa około 7 dni, ale może nawet potrwać do 30 dni.

Kupujący poprosił dzisiaj allegro o pomoc i jej efekt jest następujący:

Przykro mi, że nie otrzymał Pan baterii. Nałożyłam ograniczenia sprzedaży na konto sprzedawcy. Bart21-11 zwrócimy Panu pieniądze z Allegro Protect. Formularz będzie dostępny 30.07 o godzinie 15.40 pod linkiem:

Na jakiej podstawie ogranicza nam się konto skoro aktywnie zajmujemy się rozpatrzeniem reklamacji oraz termin na rozpatrzenie reklamacji jeszcze nie minął? Kurier Allego One dostarcza pustą (!), rozerwaną kopertę (!!!), a nam pomimo wzorcowego kontaktu z Kupującym ogranicza się możliwości sprzedaży!?

Proszę o pomoc, bo odnoszę wrażenie, że pani z Allegro biorąca w dyskusji dokonała zbyt pochopnej oceny sytuacji. Z góry dziękuję. Ciężko pracujemy nad jakością sprzedaży i mamy 99,8% pozytywnych opinii - "Kowal zawinił, MakroMarket powiesili" 😞

 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  przecież bierzecie pełną odpowiedzialność za przesyłki w ramach allegro delivery 🤣🤣🤣🤣🤣

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

To tylko jedna z bajeczek jakie nam opowiada allegro na uśpienie czujności 

oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

bierzemy pełną odpowiedzialność za przesyłki w ramach allegro delivery, dlatego blokujemy wam konta, a co ?

oznacz moderatorów

MakroMarket
#9 Pomysłodawca#

Errata: kupujący zgłosił problem 18.07 i my od razu (po 15 minutach) odpowiedzieliśmy i poinformowaliśmy o złożeniu reklamacji u przewoźnika (nie 19.07 jak omyłkowo napisałem wcześniej).

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przecież należało poinformować kupującego o tym ze ma 7dni na protokół szkody, dlaczego tego nie zrobiono?

oznacz moderatorów

MakroMarket
#9 Pomysłodawca#

My jako sprzedawca mamy o tym informować, czy allegro jako przewoźnik? Jeśli my, to skąd akurat te 7 dni wynika?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MakroMarket Blokada została anulowana. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Dodam, że blokada nie ma wpływu na punkty jakości. 

oznacz moderatorów

MakroMarket
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka 

Dziękuję za informację i pozdrawiam. P.S. po złożeniu reklamacji na kuriera Allegro One poprzez kontakt Allegro nie dostaliśmy żadnego potwierdzenia poza "zielonym ptaszkiem" na stronie, że reklamacja złożona - jak można sprawdzić, czy reklamacja jest aktywna i pod jakim numerem toczy się?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @MakroMarket. Twojego zgłoszenie reklamacyjne dotarło do nas i oczekuje na rozpatrzenie. Numer reklamacji to 43500094. 

oznacz moderatorów

MakroMarket
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za informację. Jeśli chciałbym coś dodać w sprawie niniejszej reklamacji, to jak mam to uczynić?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@MakroMarket, możesz przekazać dodatkowe uwagi przez formularz, powołując się na numer sprawy 43500094. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@MakroMarket for-sport_pl A cóżby to zaszkodziło poinformować, przecież mieliście kontakt ze sobą.

oznacz moderatorów

zak_pr
#10 Popularyzator#

Poczytajcie przepisy. To Kupujący organizował transport (opłacił go w usłudze Smart). To Allegro One organizuje usługę dostawy. To kupujący powinien zgłosić reklamacje do stanu przesyłki. To on zgłaszając reklamacje i oświadcza, że nie otrzymał przesyłki w należytym stanie. Odebrał ją i przejął na siebie ryzyko.

Będziesz robił śledztwo czy to pani na  recepcji (oczywiści przez przypadek) nie rozerwała i wysypała pod szafę zawartości przesyłki.

oznacz moderatorów