Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wiadomość szanownych moderatorów, gdzie mogę odwołać się od absurdalnej decyzji bliżej nieokreślonego pracownika.
Klient cham i pieniacz odesłał do nas paczkę. Paczka zaginęła. W dniu dzisiejszym jakiś as z obsługi zablokował NAM możliwość wystawiania nowych ofert. Dla mnie to podejście zgoła mafijne.
"klient" złożył reklamację w Inpoście i czeka na odpowiedź.
Na jakiej więc podstawie blokujecie nam możliwość wystawiania nowych ofert ?!
Najlepsza jest argumentacja "Na Twoje konto nałożyliśmy ograniczenia sprzedaży, ponieważ nie otrzymaliśmy Twoich wyczerpujących wyjaśnień w dyskusji."
Napisaliśmy jasno i wyraźnie ŻE MY TEJ PACZKI NIE MAMY. Co mamy jeszcze pisać? Powtarzać tę informację codziennie?
Z tej sytuacji dobitnie wynika, że byle pieniacz jest bardziej wartościowy dla szanownego portalu od sprzedawcy, który to z zasady przykłada się do swojej roboty.
@for-sport_pl widzę, że napisałeś już w tej sprawie wiadomość e-mail. Kwestie nałożonej blokady można wyjaśniać tylko z Działem, który ją nałożył, więc poczekaj proszę na odpowiedź.