Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wiadomość szanownych moderatorów, gdzie mogę odwołać się od absurdalnej decyzji bliżej nieokreślonego pracownika.
Klient cham i pieniacz odesłał do nas paczkę. Paczka zaginęła. W dniu dzisiejszym jakiś as z obsługi zablokował NAM możliwość wystawiania nowych ofert. Dla mnie to podejście zgoła mafijne.
"klient" złożył reklamację w Inpoście i czeka na odpowiedź.
Na jakiej więc podstawie blokujecie nam możliwość wystawiania nowych ofert ?!
Najlepsza jest argumentacja "Na Twoje konto nałożyliśmy ograniczenia sprzedaży, ponieważ nie otrzymaliśmy Twoich wyczerpujących wyjaśnień w dyskusji."
Napisaliśmy jasno i wyraźnie ŻE MY TEJ PACZKI NIE MAMY. Co mamy jeszcze pisać? Powtarzać tę informację codziennie?
Z tej sytuacji dobitnie wynika, że byle pieniacz jest bardziej wartościowy dla szanownego portalu od sprzedawcy, który to z zasady przykłada się do swojej roboty.
@for-sport_pl widzę, że napisałeś już w tej sprawie wiadomość e-mail. Kwestie nałożonej blokady można wyjaśniać tylko z Działem, który ją nałożył, więc poczekaj proszę na odpowiedź.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
mam podobny problem obecnie w oparciu o dyskusję dotyczącą zamówienia nr 50b06a10-4378-11ef-845f-31ffd1155a00 :
Kupujący twierdzi, że dostał samą fakturę z rozerwaną kopertą i w środku nie było towaru. Na moje pytanie, czy zareklamował u kuriera odbierającego, powiedział, że nie, bo nie on odbierał, tylko kurier zostawił kopertę w sekretariacie. Niezwłocznie (dyskusja z 18.07, informacja 19.07) poinformowałem Kupującego, że składamy reklamację u kuriera (kurier Allegro One) i poinformujemy o jej wyniku. Od razu po napisaniu tej wiadomości złożyliśmy reklamację poprzez kontakt z allegro ze zdjęciami od Kupującego oraz fakturą dokumentująca zawartość wysyłki. Wg informacji z Allegro podczas wysyłania zgłoszenia rozpatrywanie takiej reklamacji trwa około 7 dni, ale może nawet potrwać do 30 dni.
Kupujący poprosił dzisiaj allegro o pomoc i jej efekt jest następujący:
Przykro mi, że nie otrzymał Pan baterii. Nałożyłam ograniczenia sprzedaży na konto sprzedawcy. Bart21-11 zwrócimy Panu pieniądze z Allegro Protect. Formularz będzie dostępny 30.07 o godzinie 15.40 pod linkiem:
Na jakiej podstawie ogranicza nam się konto skoro aktywnie zajmujemy się rozpatrzeniem reklamacji oraz termin na rozpatrzenie reklamacji jeszcze nie minął? Kurier Allego One dostarcza pustą (!), rozerwaną kopertę (!!!), a nam pomimo wzorcowego kontaktu z Kupującym ogranicza się możliwości sprzedaży!?
Proszę o pomoc, bo odnoszę wrażenie, że pani z Allegro biorąca w dyskusji dokonała zbyt pochopnej oceny sytuacji. Z góry dziękuję. Ciężko pracujemy nad jakością sprzedaży i mamy 99,8% pozytywnych opinii - "Kowal zawinił, MakroMarket powiesili" 😞
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ przecież bierzecie pełną odpowiedzialność za przesyłki w ramach allegro delivery 🤣🤣🤣🤣🤣
To tylko jedna z bajeczek jakie nam opowiada allegro na uśpienie czujności
bierzemy pełną odpowiedzialność za przesyłki w ramach allegro delivery, dlatego blokujemy wam konta, a co ?
Errata: kupujący zgłosił problem 18.07 i my od razu (po 15 minutach) odpowiedzieliśmy i poinformowaliśmy o złożeniu reklamacji u przewoźnika (nie 19.07 jak omyłkowo napisałem wcześniej).
Przecież należało poinformować kupującego o tym ze ma 7dni na protokół szkody, dlaczego tego nie zrobiono?
My jako sprzedawca mamy o tym informować, czy allegro jako przewoźnik? Jeśli my, to skąd akurat te 7 dni wynika?
@MakroMarket Blokada została anulowana. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Dodam, że blokada nie ma wpływu na punkty jakości.
Dziękuję za informację i pozdrawiam. P.S. po złożeniu reklamacji na kuriera Allegro One poprzez kontakt Allegro nie dostaliśmy żadnego potwierdzenia poza "zielonym ptaszkiem" na stronie, że reklamacja złożona - jak można sprawdzić, czy reklamacja jest aktywna i pod jakim numerem toczy się?
Cześć @MakroMarket. Twojego zgłoszenie reklamacyjne dotarło do nas i oczekuje na rozpatrzenie. Numer reklamacji to 43500094.
Dziękuję za informację. Jeśli chciałbym coś dodać w sprawie niniejszej reklamacji, to jak mam to uczynić?
@MakroMarket, możesz przekazać dodatkowe uwagi przez formularz, powołując się na numer sprawy 43500094.
@MakroMarket for-sport_pl A cóżby to zaszkodziło poinformować, przecież mieliście kontakt ze sobą.
Poczytajcie przepisy. To Kupujący organizował transport (opłacił go w usłudze Smart). To Allegro One organizuje usługę dostawy. To kupujący powinien zgłosić reklamacje do stanu przesyłki. To on zgłaszając reklamacje i oświadcza, że nie otrzymał przesyłki w należytym stanie. Odebrał ją i przejął na siebie ryzyko.
Będziesz robił śledztwo czy to pani na recepcji (oczywiści przez przypadek) nie rozerwała i wysypała pod szafę zawartości przesyłki.