Zaginiecie paczek w transporcie, co mogę zrobić ?

Mikrus_sp_j
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-12-2021
12:19
Witam.
Zagineło kilka paczek nadanych Pocztex24, klienci chcą powtórnego wysłania zamówionych produktów lub zwrot pieniędzy. Założone mam kilka dyskusji. Jeżeli wyślę produkty ponownie, a tamte zostaną w późniejszym terminie dostarczone, to podejrzewam, że już nikt mi nie odeśle, a na pewno nie zwróci pieniędzy za drugi produkt. Jak wybrnąć z tej sytuacji ?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
VSPRINT_PL
#12 Orędownik#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-01-2022
16:21
Złóż reklamację przewoźnikom i bądź w stałym kontakcie z klientami. Gdy dostaną dwa zamówienia, zamów do nich kuriera. Niestety - ryzyko biznesowe 🙂
[edycja]
oznacz moderatorów