anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zagubiona paczka reklamacja

MAMY ROZWIĄZANIE!
prezento-grzes
#11 Animator#

Inpost zagubił paczkę .Zwróciłem klientce pieniądze. Złożyłem reklamację i teraz górka.

Inpost prosi o upoważnienie z Allegro dotyczące Smart wysyłam .

Dzwonię na infolinię wysyłam list nie wiedzą gdzie jest przesyłka. 

Czekam na odpowiedź  .

Gdy prawie po 60 dniach dzwonię znowu nie wiedzą dlaczego jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi .

Pisze do opiekuna reklamacji a on że dnia 16.03.2021 wysłali mi informację że nie dostarczyłem dokumentów.

Sprawdzam pocztę 16.03.2021 a tam tylko napisano  że jest rozpatrywana i mam czekać.

Dlaczego Allegro nie jest w stanie pomóc choć to one ma podpisaną umowę z INPOST na paczkomaty ? Gdy dziś pisałem na czacie z grzeczną Panią nie byłą mi w stanie nic pomóc. Bierzecie Państwo od nas prowizje rozumiem biznes ale że jesteście tacy bezradni względem INPOST ? Jak Wy to co my możemy ? Pozdrawiam   

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
mwmonety
#21 Demiurg#

Ogólnie jest to na forum sporo wątków w których poruszane są tematy reklamacji w In Post i utrudnieniach jakie dotykają tych co chcą coś odzyskać od tej firmy. Często bezzasadnie wina zrzucana jest na sprzedawcę ,wnioski reklamacyjne odrzucane .

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost  ? @_HolaOla_ "Inpost - reklamacje rozpatrujemy do roku czasu " 😃

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
_Likos_
#20 Guru#

@prezento-grzes  allegro wysyłalo takie upowaznienia mailowo. W momencie kiedy wchodził smart.

Jest to upowaznienie do reklamowania przesylek oraz do wypłaty odszkodowania na konto sprzedającego. Takie upoważnienei składa sie zawsze kiedy reklamuje sie przesyłki SMART.

Myśle że powinieneś je mieć a jeśli gdzieś zagubiłeś musisz napisac do allego i poprosić o wydanie upoważnienia dla konkretnego konta. Bez tego wszystkie przesyłki smart przewoźnicy z urzedu odrzuca jako że nie bedziesz mial prawa skaldac takiej reklamacji

oznacz moderatorów
prezento-grzes
#11 Animator#

Tylko ja przesłałem takie upoważnienie a In Post twierdzi że wysłało mi jakieś pismo że brak jakiegoś dokumentu dodatkowego .Tylko wiadomość z tego dnia od nich to "proszę czekać rozpatrujemy" .Na Facebook gdy napisałem komentarz do sytuacji ,In Post w formie z głupimi uśmieszkami  że przecież mogę złożyć drugi raz reklamację  .Gdy to powieliłem i odpisałem że to nie żarty zaraz go usunięto  .Po prostu mogli napisać - spadaj i wiadomo o co chodzi. 5000 paczek zgubionych miesięcznie to jakieś na oko 20 000 trzeba oddać.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

to są celowe zagrania i ściemy inpostu

po 30 dniach potrafią wymyślić papierek który nie jest istotny by opóźnić rozpatrzenie reklamacji i by ukryć własną niekompetencję

i celowe ściemnianie allegro, które powinno tak dogadać się z inpostem

by te upoważnienia nie były potrzebne

oczywiście inpost rżnie głupa bo doskonale wie czyje i jak wysyła paczki

dla mnie to 100% wina allegro bo powinno tak się dogac z inpostem by reklamacje składało się

przez portal allegro i by były automatycznie rozpatrywane

oznacz moderatorów
prezento-grzes
#11 Animator#

Będę składał co jakiś czas reklamacje nie odpuszczę im nawet złotówki .Skorpion 🙂 Na marginesie Allegro się powinno tym zająć .Rozczarowujące i żyje się dalej .Pozdrawiam  

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@prezento-grzes 
Prosimy o podjęcie kontaktu z nami w opisanej sprawie pod adresem email: pomoc@inpost.pl 
Prosimy o podanie numeru przesyłki oraz numeru IPR złożonej reklamacji. 

oznacz moderatorów
prezento-grzes
#11 Animator#

Napisałem do Państwa na pomoc .Ale odpisał mi dziś rankiem opiekun tej reklamacji że mam teraz udowodnić że paczka w ogóle od mnie wyszła? Niezłe.:) Dobrze że zrobiłem Screen inaczej po takim długim czasie nie byłbym w stanie udowodnić że paczka  istniała . Zabawa  w kotka i myszkę .Tylko to kotem a kto myszką ? Trochę niepoważne na tak dużą firmę Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
prezento-grzes
#11 Animator#

mam to samo :)))

oznacz moderatorów
prezento-grzes
#11 Animator#

Niech Allegro włączy się w moją reklamację  w In Post nie chodzi o pieniądze ale bezczelność firmy .

Paczka nie dotarła do klienta i nadal jest w trasie a  Oni coś chwilę proszą o uzupełnienie aż dam spokój .

Państwo podpisaliście z Firmą która prowadzi taktykę na przetrzymanie .

 

   Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
prezento-grzes
#11 Animator#

Jesteście zabawni ,ja też mam udowadniać ???? Paczka jest w drodze od 18.10 

oznacz moderatorów
WielkiPlantronik
#11 Animator#

@prezento-grzesCzy to oznacza, że reklamacja jest rozpatrywana od kwietnia?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@prezento-grzes a powiem Ci jedno ,pewni zanim dostaniesz odpowiedź na reklamację paczka się znajdzie i przemiła pani z Inpostu zadzwoni z pytaniem co z nią zrobić .

oznacz moderatorów