Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc. Klient zamówił towar jaki został wysłany w sposób prawidłowy i otworzył dyskusje że przesyłka trafiła do multiskrzytki i niby tej paczki tam nie było, po sprawdzeniu historii widnieje że przesyłka została odebrana, moderator allegro powiedział że kupujący w tym przypadku powinien złożyć reklamację do firmy kurierskiej, dzisiaj Allegro się wtrąciło do dyskusji i klient zażądał zwrot pieniędzy z ochrony kupujących, pytanie to allegro ma oddawać pieniądze każdemu kupującemu kosztem sprzedawcy nawet wtedy gdy sprzedający wysłał towar w sposób prawidłowy? Kupujący nie podał żadnego dowodu że nie było przesyłki w skrzytce, a w historii widnieje że przesyłka odebrana!!! Bardzo proszę o pomoc w tej sytuacji.
Dołączam numer zamówienia 322c1710-79b0-11ef-b436-679471b8460b
Tam są kamery i że skrytka została otwarta to nie znaczy że odebrał, pytanie czy zaraz zgłosił problem ? co zrobi Allegro- nie wiemy, może wypłacić bez obciążenia ciebie, może wypłacić obciążając ciebie, może nie wypłacić i zaczekać na odpowiedź przewoźnika.
Spokojne, to, że zażądał, to nie oznacza, że dostanie, a jak dostanie, to nie oznacza, że Tobie zabiorą, poczekaj co odpowie pracownik Allegro
nooo . z Inpostem półtora tygodnia się przepychałem bo w mojej multi był dzikus , nadawca / firma /
nie odpowiadał , ostateczniue wysłali kuriera
@TopZakupy_Pl nasze wpisy w Twojej dyskusji z kupującą to wyłącznie wiadomości automatyczne, więc poprosiłam już naszego pracownika o zabranie w niej głosu. Co do samej sytuacji to fakt, że kupująca złożyła wniosek do Allegro Protect nie oznacza automatycznie, że go otrzyma, a Ciebie obciążymy kosztami wypłaty rekompensaty. Na ten moment poczekaj proszę na informacje od naszego pracownika w dyskusji.
@TopZakupy_Pl szybciutko pisz do Inpost interwencję , na wszelki wypadek będziesz miał podkładkę .