Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca odesłała mi zwrot za pośrednictwem Inpost, który do nas nie dotarł.Kupująca twierdzi, że wysłała zwrot podaje mi numer paczki, na śledzeniu paczek pokazuje że paczka dostarczona, ale nie ma informacji gdzie została dostarczona (ja jej nie dostałam).Co robić w takiej sytuacji. ? Jeszcze wspomnę tylko że niedawno otrzymałam zwrot który miał dotrzeć do całkowicie innej firmy odległej ode mnie o 200 km 🙂
pozostaje reklamacja w Inpost . Srodki musisz zwrócić .
Niestety to jest Twoje ryzyko. Zgodnie z prawem sprzedawca powinien zwrócić wpłatę w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale może się wstrzymać ze zwrotem do czasu otrzymania z powrotem zwracanego towaru lub otrzymania dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi szybciej.
Tylko minął ponad miesiąc a ja nadal nie mam zwracanego towaru.