Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy będzie kiedyś możliwość żeby Sprzedający zrealizowane zwroty mógł oznaczać w jakiś sposób np przez zmianę statusu zwrotu czy nawet znacznikiem na zielono. Bardzo ułatwiło by to pracę, ponieważ przynajmniej u mnie w związku z darmowym zwrotem - zwrotów coraz więcej.
@ola-sklep1 Dziękuję za sugestię, przekażę Twój pomysł odpowiedniemu zespołowi.
Czy jeśli kupujący dokona zwrotu poprzez formularz allegro, to allegro z automatu przyznaje zwrot prowizji czy nadal trzeba zgłaszać wniosek ?
U mnie także jest problem w zwrotach że klienci albo nie chcą dowodu zakupu zwracać (przy całości zwrotu), lub twierdzą że nie było dowodu zakupu, później muszę się gimnastykować w księgowości i jakieś podkładki robić aby mi to zaakceptowali.
@CERAMTRANS2 Nadal musisz sam złożyć wniosek, ale zgodnie z zapowiedziami, od 24 marca proces przyznawania zwrotów prowizji znacznie się zmieni, a sama decyzja dotycząca zwrotu będzie oparta na danych, które mamy w systemie. Obecnie przyznanie zwrotu opieramy na wiadomości od kupującego na temat przebiegu transakcji. Po tym, jak sprzedawca występuje z wnioskiem o przyznanie rabatu, kupujący otrzymuje od nas e-mail, w którym prosimy o potwierdzenie wersji sprzedającego.
Zmieni się również sposób składania wniosków, ponieważ nie będzie już konieczności wypełniania go oddzielnie do każdej oferty. Po zmianach będziesz mógł wystąpić o zwrot prowizji jednocześnie dla wszystkich zwróconych przedmiotów z zamówienia.
@CERAMTRANS2 Mam to samo. Ostatnio klient przesłał mi interpretację Naczelnika U.S. odnośnie zwrotu bez paragonu. Wynika z niej : sprzedający musi posiadać jakiś dowód że przyjął wpłatę ( może to być potwierdzenie z payu ) udokumentowany zwrot wpłaty ( potwierdzenie wykonania przelewu) oraz podpisane oświadczenie kupującego że zakupiony towar zwraca bez paragonu gdyż go zagubił.
@BURZYNSKID bo u nas jest porąbane prawo i każdy czyta je jak chce, US wymaga paragonu a rzecznik konsumenta wszędzie pisze że nie ma potrzeby, UoPK mówi że musi być do zwrotu pismo które jest w załączniku ustawy lub drogą internetową jak sprzedawca udostępnia a rzecznik konsumenta że może przez telefon co powiela allegro w pomocy 😞
I przy dobrych wiatrach zostajesz ze zwrotem bez pisma, paragonu a klient dzwoni że odstępuje od umowy 😄
@ola-sklep1 @_HolaOla_ i ewentualny znacznik zwrotu częściowego..
Czy w temacie coś ruszyło? łatwiej by się obsługiwało zwroty, gdyby były chociaż dwie zakładki->
Zrealizowane i do zrealizowania , a także możliwość dodawania notatek
Widzę, że nic się nie zmieniło i dalej jedynym sposobem jest klikanie Zwróć Wpłatę, żeby zobaczyć czy już zwrócono 😕
@_HolaOla_ Widzę, że sprawa wisi od 5 miesięcy, a jest bardzo uciążliwa dla wszystkich sprzedających. Rozwiązanie wymaga jedynie przeróbek na poziomie UX i jest banalne - schować przycisk ZWRÓĆ WPŁATĘ gdy jest ona już zwrócona (dane do ustawienia flagi są w zasięgu podstrony).
Czy są jakieś przeciwwskazania, że przez 5 miesięcy nic się nie dało zrobić?
@DarkStoorM @annas14-firma dziękuję za sugestię, niestety nie mamy wpływu na procesowanie i wdrażanie nowych rozwiązań.
Czy jak kupujący zgłosi zwrot towaru to czy prowizja jest automatycznie zwracana czy jeszcze muszę się o to prosić ?
Nadal musisz sam tego pilnować, składać wnioski i odwołania czasami dołączać dowody. Czyli potwierdzenia przelewu i skany odstąpień. Niestety aby zwracać przez A.F. trzeba utrzymywać wysokie saldo na koncie allegro lub samodzielnie codziennie robić wypłaty.