anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

zakładka zwroty

ola-sklep1
#7 Wielbiciel#

czy będzie kiedyś możliwość żeby Sprzedający zrealizowane zwroty mógł oznaczać w jakiś sposób np przez zmianę statusu zwrotu czy nawet znacznikiem na zielono. Bardzo ułatwiło by to pracę, ponieważ przynajmniej u mnie w związku z darmowym zwrotem - zwrotów coraz więcej.

Odp.: zakładka zwroty

Moderator
Moderator

@ola-sklep1 Dziękuję za sugestię, przekażę Twój pomysł odpowiedniemu zespołowi. 


Ola
Allegro Gadane
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: zakładka zwroty

CERAMTRANS2
#7 Wielbiciel#

Czy jeśli kupujący dokona zwrotu poprzez formularz allegro, to allegro z automatu przyznaje zwrot prowizji czy nadal trzeba zgłaszać wniosek ?

U mnie także jest problem w zwrotach że klienci albo nie chcą dowodu zakupu zwracać (przy całości zwrotu), lub twierdzą że nie było dowodu zakupu, później muszę się gimnastykować w księgowości i jakieś podkładki robić aby mi to zaakceptowali.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: zakładka zwroty

Moderator
Moderator

@CERAMTRANS2 Nadal musisz sam złożyć wniosek, ale zgodnie z zapowiedziami, od 24 marca proces przyznawania zwrotów prowizji znacznie się zmieni, a sama decyzja dotycząca zwrotu będzie oparta na danych, które mamy w systemie. Obecnie przyznanie zwrotu opieramy na wiadomości od kupującego na temat przebiegu transakcji. Po tym, jak sprzedawca występuje z wnioskiem o przyznanie rabatu, kupujący otrzymuje od nas e-mail, w którym prosimy o potwierdzenie wersji sprzedającego. 

Zmieni się również sposób składania wniosków, ponieważ nie będzie już konieczności wypełniania go oddzielnie do każdej oferty. Po zmianach będziesz mógł wystąpić o zwrot prowizji jednocześnie dla wszystkich zwróconych przedmiotów z zamówienia. 


Ola
Allegro Gadane
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: zakładka zwroty

BURZYNSKID
#9 Pomysłodawca#

@CERAMTRANS2 Mam to samo. Ostatnio klient przesłał mi interpretację Naczelnika U.S.  odnośnie zwrotu bez paragonu. Wynika z niej : sprzedający musi posiadać jakiś dowód że przyjął  wpłatę ( może to być potwierdzenie z payu ) udokumentowany zwrot wpłaty ( potwierdzenie wykonania przelewu) oraz podpisane oświadczenie kupującego że zakupiony towar zwraca bez paragonu gdyż go zagubił. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: zakładka zwroty

pinsplash
#9 Pomysłodawca#

@ola-sklep1 @_HolaOla_ i ewentualny znacznik zwrotu częściowego..

Odpowiedz
Ładowanie...