Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Klienta kupila 500 szt towaru, niestety wlamanie hakera jak Klient tlumaczy,a my obciazeni prowizja.
Otrzymalem rowniez informacje z Dzialu Bezpieczenstwa Allegro iz mam wstrzymac sie z wysylka towaru.
Klient wypelnil odstapienie od umowy, ja poinformowalem Allegro i wystosowalem zwrot prowizji.
Prowizja zostala zwrocona i od razu naliczona ponownie.
Pisze do Allegro i niestety nic.. ktos cos pomoze?
Marta i Maciej poinformowani na FB i tez zero rekakcji.
Pozdrawiam,
Marcin
@taniedrukowanieOprócz ALL to chyba nikt z nas...
jest tu ktos z All?
Po zwrocie prowizja nie powinna być naliczona ponownie, sprawdź dokładnie bieżące saldo i historię operacji. Zwróć uwagę na pozycję „zwrot środków”.
@taniedrukowanie konsultujemy Twoją sprawę i jak tylko uzyskamy informacje, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, ale poproszę jeszcze o cierpliwość.
Tak jak obiecałam, wracam z odpowiedzią dla @taniedrukowanie.
Jeszcze dziś powinieneś otrzymać korektę swojej faktury 🙂 Nasz pracownik będzie się z Tobą kontaktował w korespondencji, którą prowadzicie w tej sprawie.