Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do tej pory zawsze było tak, że jeśli kupujący nabywał kilka różnych przedmiotów, to do każdego zakupu przychodził jeden mail potwierdzający (sprzedałeś przedmiot przez kup teraz ....), a na koniec ewentualnie zbiorczy FOD i potwierdzenie wpłaty. Od wczoraj przy zbiorczym zakupie przychodzi tylko jeden mail nt. pierwszego przedmiotu z listy (plus FOD i podliczenie). To jakaś awaria - czy kolejne "usprawnienie"?
bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź. Kupujemy ze zwykłych kont (nie firmowych) właśnie dlatego że bardzo nam odpowiadała dotychczasowa forma przesyłania wiadomości email (osobny email do każdego zakupu u danego sprzedawcy, pomimo wykonywania płatności zbiorczej do kilku sprzedawców). Na firmowe nie zmienialiśmy bo mamy obawy, że nowe "usprawnienia" zdezorganizują nam pracę.
Ok, chodzi o to, czy platforma zakupowa B2B nie jest bardziej odpowiednim miejscem do zakupów firmowych? @ptrauto