Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allergowicz [edycja]
w odwecie za negatywny komentarz kupił u mnie towar za ponad 3tys,oczywiście tylko po to by wystawić mi komentarz pt.''po prostu nie polecam''poprosiłam Allegro opisując całą sytuację o wycofanie komentarza
allegro mi odpisało:
Chciałabym spełnić Pana prośbę jednocześnie wskazana ocena nie łamie zasad Allegro i dlatego ze swojej strony nie mam podstaw do podjęcia działania i nie jest to spowodowane moją złą wolą, ani brakiem chęci pomocy Panu, a wynika z braku możliwości oceny sytuacji przy sprzedaży na odległość. Kupujący w swojej opinii podważył jakość produktu, czego nie jestem w stanie osobiście sprawdzić. Płatność w formularzu dostawy miała być przy odbiorze, nie jestem w stanie zweryfikować tej sytuacji.
co w takiej sytuacji??? przecież to nieuczciwe teraz to ja mam u niego kupić i zrtobić to samo???
@zakardstyl też nie jesteśmy tego w stanie zwryfikować, Twoje zdanie a drugiej strony nie znamy 😞 jeśli jesteś w stanie to udowodnić załóż sprawę w sądzie to się nauczą a z drugiej strony osoby które tak robią to dla mnie ............. nie rozumiem takiego działania 😞
też nie rozumiem tego,ale allegro na tyle zweryfikowało sprawę że zwrot prowizji dostałam
facet się przyznał że nie kupił a teraz mi piszą że nie mogą tego sprawdzić,
ale ale....chyba właśnie tak odpisze allegro ,bo przeceż zwrot prowizji musieli mi przyznać po tym jak klient przyznał że transakcja nie doszła do skutku
to później doszłam ze to ta sama osoba której wystawiłam negatywa(nie często to robię rzeby nie było bo szanuję ludzi tu sprzedających,pracujących)
@zakardstyl Odwołaj się. Pokaż swój negatyw dla nich, a potem ich. Poproś aby spytali Kupującego czego nie poleca jak nie odebrał przedmiotu?
ps Po co oferujesz odbiór osobisty i pobrania?🤔
@pinsplash nie dziwię się że wystawili w odwecie komentarza skoro tak odpowiadają klientom na negatywy 🙂
Boże chroń nas przed istotami bez rozumu
Nierozgarnięta osoba , frustratka
Kupujący to typowy awanturnik z dużą ilością wolnego czasu
odbiór osobisty tylko gdy jakiś mebel swój wystawiłam a pobranie...tyle lat bo ok 7 i nie mieliśmy takiego problemu
Dostalam odpowiedź od Allegro ze nawet jeśli klient nic nie kupi to i tak może wystawić komentarz
Czyli lepiej nie wystawiać negatywów nawt jeśli się należą bo moze być odwet
Tulko to już nie ma sensu. Sama przed zakupem sprawdzam komentarze i są dla mnie ważne opinie innych kupujących
Tak za bardzo nie zrozumiałem. Można negatyw wystawić kupującemu?
Aha, doczytałem na dole.
Kupujacemu nie
Sprzrdajacemu tak. Nawet jeśli kliknałeś dla zabawy a w rezultacie nic nie kupiłeś. Tak dla hecy możesz wystswiv negatywa
@zakardstyl Nie musisz otrzymać zapłaty, aby kupujący mógł wystawić komentarz, to nie jest warunek wystawienia. Jeśli Allegro odmówiło usunięcia oceny, nic nie zrobisz. W sądzie też moim zdaniem nie wygrasz, bo kupujący na 10 sposobów udowodni, dlaczego Cię nie poleca.
@xyz96 To allegro ma udowodnić prawdziwość komentarza
dlaczego twierdzisz że można pisać dowolne komentarze i allegro ma prawo je
publikować
polecam lekturę
wyroku Sądu Najwyższego z 30 września 2016 r., sygn. I CSK 598/15.
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096
Przypominam, że też że Kupujący musi udowodnić prawdziwość swoich tez
dowodem nie będzie wypowiedź: "bo mam wysokie standardy i tak robię bo chcę"
w tym przypadku autor wątku stawia tezę o komentarzu odwetowym celowo szkodzącym przedsiębiorcy
Nie robi się zakupów z konta, z którego się sprzedaje. Trzeba mieć min. dwa - jedno do kupowania, drugie do sprzedawania. Wtedy nie będziesz mieć takich przygód.
No racja 😊
@zakardstyl Jak to nie łamie zasad? Jak to nie ma podstaw? Czy pkt 11.6 regulaminu allegro już nie obowiązuje? W jakim czasie od zakończenia oferty ten komentarz został Ci wystawiony?
@_HolaOla_ Mogłabyś przyjrzeć się sprawie?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@zakardstyl Zorientuję się i sprawdzę czy będę w stanie coś tutaj pomóc. Wrócę do Ciebie z informacjami, jak tylko otrzymam odpowiedź w Twojej sprawie.
@Knowhere Jasne, już działam w tym temacie.
@zakardstyl Jak obiecałam, wracam do Ciebie z informacjami, ale niestety nie mam do przekazania dobrych wieści. Wyjaśniałam Twoją sytuację i zgłoszenie z właściwym zespołem, ale niestety nie znaleźliśmy tutaj podstaw do usunięcia komentarza. Nie mamy żadnej możliwości weryfikacji transakcji ze stanem faktycznym, stąd też nie wiemy, czy faktycznie doszło tutaj do komentarza odwetowego. Całą sprawę można uznać za przykład "słowa przeciwko słowu", a my możemy działać wyłącznie w sytuacjach jednoznacznych, kiedy mamy dowody takiego zachowania. Przykro mi, że muszę przekazać Ci takie informacje, ale nie mogę zrobić nic więcej w tej sprawie.
Rozumiem slowo przeciwko słowu ale w takim razie na jakiej podstawie Allegro przyznalo mi zwrot prowizji?
@zakardstyl W imię dobrej współpracy i Twojego zadowolenia w przyszłości 😉
@_HolaOla_ Ależ to jest banalnie proste. Podpowiadam co napisać do Kupujacego :
Szanowna Pani/Szanowny Panie - w celu weryfikacji zgodności komentarza ze stanem faktycznym prosimy o podanie czego Pani/Pan "nie poleca" skoro za towar nie zostało zapłacone, zatem towar nie został odebrany? Brak odpowiedzi w ciagu 14 dni będzie skutkował usunięciem komentarza BEZ mozliwości wystawienia ponownego.