Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taką sytuację: kupujący kupił wszystkie wystawione przeze mnie przedmioty i wybrał wysyłkę za pobraniem.
Kupujący bez aktywnego konta, nie odpowiada na maile, numer telefonu podany na allegro jest fałszywy (jest to firmowy numer firmy przewozowej, rozmawiałam z właścicielem i nic na allegro nie kupował).
Nie będę wysyłać towaru za półtorej koła, bo ktoś ewidentnie zrobił to dla żartu i nie dość, że stracę kasę na przesyłkę to dodatkowo byłabym pozbawiona rzeczy przez co najmniej tydzień, a nie wiadomo czy w transporcie coś się nie uszkodzi.
Chcę anulować transakcję i odzyskać prowizję, ale allegro odrzuca wniosek.
Czy ktoś miał podobną sytuację?
Prawidłowe skonstruowanie regulaminu zakupów, pomogło by wyeliminować takie sytuacje.
Jeden z jego punktów mógłby brzmieć:
"Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku gdy podane przez Kupującego dane w formularzu zakupu są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości co do ich prawdziwości."
Może warto pójść w tym kierunku?
@CinnamonTheFreak Napisz odwołanie i powołaj się na fałszywy numer telefonu i brak kontaktu. Zapytaj czy jak wyślesz w tych okolicznościach, to Allegro zwróci Ci za wysyłki, czy może pójdzie za Ciebie do sądu.
Gdyby ktoś był ciekaw, to sytuacja rozwiązała się pomyślnie.
Zamówiłam rozmowę z allegro, miły pan powiedział, że zweryfikują kupującego, a po dwóch godzinach dostałam informację, że konto kupującego zostało zablokowane, a prowizja zostanie zwrócona.
Więc jeśli macie uzasadnione wątpliwości co to kupującego to nie trzeba wysyłać ani płacić frycowego;)
@CinnamonTheFreak Koniecznie powiedz to @xyz96 , który kazał Ci wysyłać towar uczciwemu kupującemu 🙂
@CinnamonTheFreak Sprawa jest prosta. Allegro przyznało Ci zwrot prowizji niezgodnie z zasadami, wedle własnego uznania. Normalnie po zawarciu umowy masz obowiązek wysłać towar, jeśli tego nie robisz, naruszasz regulamin - zwrot prowizji nie powinien być przyznany.
CinnamonTheFrea
Ten post został zgłoszony, ponieważ narusza regulamin AG, Art. 4, punkt 4.1.
Obyś miał tylko takich klientów o jakim mowa w tym poście.
dokopałem się do linka w allegro
Ktoś kiedyś z tego towarzystwa napisał
,,ja się nigdy nie mylę i zawsze mam rację"
Zgadnijcie kto to?
@xyz96 ja już nie wiem czy Ty serio piszesz tak jak myślisz czy jesteś pracownikiem allegro który ma robić ruch na tym forum
Proszę, aby TWA nie zadawało mi pytań i nie wywoływało mnie, odpowiadam tylko na pytania autorów wątków.
@xyz96 nie należę do żadnego TWA, piszę jako niezależna jednostka która często zgadza się z twoimi wypowiedziami.
@Client:79577720 Sądząc po ilości udzielonych postów ma zdecydowanie za dużo wolnego czasu i brak pomysłu na życie. A w imię prawa wydałby własną matkę za to że wyszła wyprowadzić psa bez maseczki.
Brakuje tutaj guzika z funkcją "ukryj wypowiedzi" przy danym użytkowniku 😉
Pozostaje jeszcze "zdrowy rozsądek", którego, jak widać, niektórym brakuje. I to się tyczy wszystkich regulaminów i artykułów prawnych. Nie podejrzewam ustawodawców o niewłaściwe działania, problemem jest bezrozumna interpretacja przepisów.
A u mnie Pan [edycja] kupił towar na 3 tys ,okazało się po kilku mailach,telefonach i akcji detektywistycznej że facet zemścił się za negatywny komentarz który mu wystawiłam,i można......?????oczywiście wystawił mi komentarz negatywny pt ,,po prostu nie polecam,,