anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zalegające niewygenerowane etykiety w Managerze Paczek Inpost

filatelista_2007
#10 Popularyzator#

Cześć, problem jest raczej kosmetyczny ale zdarza się, że kupujący opłaci zamówienie po czym się rozmyśli i prosi o niewysyłanie - nie anuluje go przez zakładkę Allegro ale poprosi o to np w wiadomości prywatnej. 

W takiej sytuacji w Managerze Przesyłek Inpost - zakładka Import Inpost Allegro pojawia się nowa etykieta do wygenerowania. Jest to dość uciążliwe bo w ciągu kilku miesięcy trochę takich pozycji się nazbierało.

Czy macie jakieś patenty jak wyczyścić listę z niewygenerowanych etykiet?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mbutpl
#10 Popularyzator#

Witam

Podepnę się - ponieważ mam zbliżony problem - z tym że u mnie są na razie 3 przesyłki od trzech różnych Klientów, które co ciekawe zostały wygenerowane i opłacone - oraz nadane i odebrane przez Klientów, a mimo to nadal przenoszą się jako do utworzenia - akurat wszystkie 3 są płatne, bo gdyby to był SMART to pewnie wygenerował bym jeszcze raz i zobaczył czy się będą zczytywać 🙂

Tak więc pytanie jak owyżej - czy da się jakoś je usunąć >>??

oznacz moderatorów

SirGuardian
#10 Popularyzator#

Też czekam na informacje jak to usunąć

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Miałem podobną sytuację,  pomyliłem adres paczkomatu, musiałem anulować wysyłkę.

Żeby to usunąć  i odzyskać  zapłatę na infolinii Inpost  kazano mi złożyć  reklamację.  Rozpatrywanie  reklamacji trwa do 30 dni  ale  nieprawidłową  przesyłkę usunęli, zapłatę  zwrócili  na konto w  menadzerze.

oznacz moderatorów

mbutpl
#10 Popularyzator#

Dzień dobry

Jest pewien sprawdzony sposób i działa - ja mam czyściutko w nie wysłanych paczkach 🙂


W sytuacji kiedy po utworzeniu przesyłki aukcja ciągle się pojawia w Managerze Paczek jest możliwość skutecznego usunięcia importowanej aukcji. Proszę dodać utworzony numer przesyłki dla danej aukcji w swoim koncie Allegro (Moja sprzedaż -> Zamówienia -> Akcje -> Numery przesyłek). Jeśli zamówienie było obsłużone wcześniej, proszę dopisać ten numer przesyłki i wówczas Import Allegro nie będzie już zwracał tego zamówienia z filtrem niewygenerowane.
Rozwiązanie sprawdza się też w przypadku, kiedy nie została wcześniej utworzona żadna przesyłka. Należy wówczas utworzyć przesyłkę nie opłacając jej i wprowadzić jej numer w panelu Allegro. Następnie można usunąć utworzoną przesyłkę z Managera Paczek.



Mam nadzieję, że pomogłem 🙂

 

oznacz moderatorów

DisFol
#7 Wielbiciel#

Tak, zgadza się, właśnie wpisałem zaległy nr przesyłki i zniknął w imporcie.

Dzięki

oznacz moderatorów

Luxxp
#10 Popularyzator#

Miałem podobny problem z którym zwróciłem się do inpostu. Polecono mi ponowne zaimportowanie tych przesyłek , po czym anulowanie ich. Faktycznie pomogło i już się nie zaciągają do importu.

oznacz moderatorów