Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, problem jest raczej kosmetyczny ale zdarza się, że kupujący opłaci zamówienie po czym się rozmyśli i prosi o niewysyłanie - nie anuluje go przez zakładkę Allegro ale poprosi o to np w wiadomości prywatnej.
W takiej sytuacji w Managerze Przesyłek Inpost - zakładka Import Inpost Allegro pojawia się nowa etykieta do wygenerowania. Jest to dość uciążliwe bo w ciągu kilku miesięcy trochę takich pozycji się nazbierało.
Czy macie jakieś patenty jak wyczyścić listę z niewygenerowanych etykiet?
Witam
Podepnę się - ponieważ mam zbliżony problem - z tym że u mnie są na razie 3 przesyłki od trzech różnych Klientów, które co ciekawe zostały wygenerowane i opłacone - oraz nadane i odebrane przez Klientów, a mimo to nadal przenoszą się jako do utworzenia - akurat wszystkie 3 są płatne, bo gdyby to był SMART to pewnie wygenerował bym jeszcze raz i zobaczył czy się będą zczytywać 🙂
Tak więc pytanie jak owyżej - czy da się jakoś je usunąć >>??
Też czekam na informacje jak to usunąć
Miałem podobną sytuację, pomyliłem adres paczkomatu, musiałem anulować wysyłkę.
Żeby to usunąć i odzyskać zapłatę na infolinii Inpost kazano mi złożyć reklamację. Rozpatrywanie reklamacji trwa do 30 dni ale nieprawidłową przesyłkę usunęli, zapłatę zwrócili na konto w menadzerze.
Dzień dobry
Jest pewien sprawdzony sposób i działa - ja mam czyściutko w nie wysłanych paczkach 🙂
W sytuacji kiedy po utworzeniu przesyłki aukcja ciągle się pojawia w Managerze Paczek jest możliwość skutecznego usunięcia importowanej aukcji. Proszę dodać utworzony numer przesyłki dla danej aukcji w swoim koncie Allegro (Moja sprzedaż -> Zamówienia -> Akcje -> Numery przesyłek). Jeśli zamówienie było obsłużone wcześniej, proszę dopisać ten numer przesyłki i wówczas Import Allegro nie będzie już zwracał tego zamówienia z filtrem niewygenerowane.
Rozwiązanie sprawdza się też w przypadku, kiedy nie została wcześniej utworzona żadna przesyłka. Należy wówczas utworzyć przesyłkę nie opłacając jej i wprowadzić jej numer w panelu Allegro. Następnie można usunąć utworzoną przesyłkę z Managera Paczek.
Mam nadzieję, że pomogłem 🙂
Tak, zgadza się, właśnie wpisałem zaległy nr przesyłki i zniknął w imporcie.
Dzięki
Miałem podobny problem z którym zwróciłem się do inpostu. Polecono mi ponowne zaimportowanie tych przesyłek , po czym anulowanie ich. Faktycznie pomogło i już się nie zaciągają do importu.