anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienia z dostawą Paczkomaty Inpost a brak numeru telefonu Klienta

www_domer_pl
#8 Zapaleniec#

Witam

W ubiegłym tygodniu zarejestrowaliśmy zamówienia gdzie Klienci wybrali dostawę do Paczkomatu Inpost ale nie podali numeru telefonu w zamówieniu (w polu telefon). Umieścili tylko w polu Uwagi wpis z numerem telefonu jaki należy podać przy zgłoszeniu paczki do paczkomatu. W sekcji Zamówienia widzimy te zamówienia i też bez numerów. Importując takie zamówienia do Inpost system wskazuje pole numeru telefonu jako puste.  Klienci Ci nie mieli założonych kont tylko loginy Client:.... Czy przewidywana jest funkcjonalność (zabezpieczenie) żeby wymaganym było podanie we właściwym miejscu numeru telefonu dla zamówień Inpostowych bo od strony ich systemu jest to parametr wymagany. W razie konieczności mogę w korespondencji mailowej przekazać konkretne numery zamówień i loginy Klientów żeby to zweryfikować.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

Ale jak tworzysz paczkę po ściągnięciu do menadżera woła że coś jest nie tak i można ręcznie zmienić przed utworzeniem przesyłek 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

www_domer_pl
#8 Zapaleniec#

W menadżerze pole z numerem telefonu jest puste i trzeba ten numer wpisać ręcznie, oczywiście się da. Ale kwestie pomyłek itp. żeby ich uniknąć najlepiej rozwiązałoby pobranie tego numeru z Allegro a tym samym wymuszenie jego wpisania przez Klienta dokonującego zakupu.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Klienci Ci nie mieli założonych kont tylko loginy Client:....

nie mają poprostu ustalonych loginów 🙂 konto tak, bo to nie niezarejestrowany 😛

@www_domer_pl, wymagaj uzupełnienia numeru telefonu, tłumacząc, że inaczej nie da się tego wysłać i problem z głowy 🙂

oznacz moderatorów

www_domer_pl
#8 Zapaleniec#

Nie wnikajmy może w kwestie czy Klient ma konto czy nie. Skupmy się na funkcjonalności i prawidłowym działaniu. Skoro Allegro jest tak mocno zintegrowane z Inpost a dane Klientów, paczkomatów, zakodowane maile przekazywane są w sposób automatyczny to dlaczego jeden parametr, w tym przypadku bardzo potrzebny nie jest wymagany przez Allegro w tym konkretnym przypadku.

Rozsądnym byłoby wymóc na Klientach którzy nie mają określonych numerów kontaktowych w swoich kontach, że przy kolejnym zamówieniu gdzie będą korzystać z wysyłki na Paczkomat Inpost ten numer BĘDĄ MUSIELI PODAĆ.

Pisanie i oczekiwanie na odpowiedź przez Klienta w chwili gdy weryfikowane są (będą) czasy kiedy przyjąłem zamówienie, uszykowałem i wysłałem ni jak się ma do oczekiwania na maila z numerem telefonu.

oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

powiem szczerze, że jak długo sprzedaję nie miałem takiego przypadku, a wysyłamy parę paczek 😄 

oznacz moderatorów

www_domer_pl
#8 Zapaleniec#

Ja w ubiegłym tygodniu 2 takie zamówienia dzień po dniu. Po zalogowaniu się na konto w sekcji zamówień widzę te zamówienia i nie ma tam informacji o numerze telefonu jak przy każdym innym zamówieniu związanym z inpostem i paczkomatem. Jeżeli może się do mnie odezwać ktoś z Allegro i przyjąć temat to sprawdzenia chętnie przekażę szczegóły mailowo.

PS. Też zdarza nam się wysłać kilka paczek vs. Inpost

 

oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

Może brak  wybranej formy dostawy , albo z menadżerem sprzedaży coś się dzieję , jeśli z niego korzystasz ? 

Dziwna sprawa 

oznacz moderatorów