Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostaliśmy, prawdopodobnie wszyscy, taką informację, jak w tytule.
@msniezek , @nat_not , @cloudcloud , @_HolaOla_
Jak się będzie miało do oceny jakości sprzedaży wydłużenie czasu wysyłki ponad 24 h? Czy zawiesicie ocenę tego parametru na jakiś czas?
Lepiej późno niż wcale, właśnie epidemia mija a tu taka wiadomość 😄
@WREDZIA-W1 mu na drugim planie, dostaniemy po punktach, ważne żeby kupiec miła aktualne czasy wysyłki 😄
@kostas11 Coś mi się wydaje, że masz rację ☹️
@WREDZIA-W1 Dostałem tą informacje do konta na którym ostatnio sprzedałem. Na koncie gdzie kupuję nie przyszło. Jakiś klucz rozsyłania zastosowali. Dobrze że coś zaczęli działać, choć sami na to by nie wpadli.
Przyszedł też automatycznie kolejny, drugi już darmowy miesiąc smarta. Pierwszy darmowy miesiąc wymagał kliknięcia i akceptacji OIDP. Robią powolne ale jednak postępy w tym allegro.
@__RPM_ Ja też dostałam na firmowe konto, nie na prywatne. Nie wiem jednak czy zastosować, bo mam jakość sprzedaży w porządku i boję się, że mi spadnie.
Zamiast dawać maile o aktualizacji czasu wysyłki powinni zmienić ogólne zasady działania dostaw
Czas wysyłki 2 dni
Czas wysyłki od 1 - 3 dni, z powodu pandemii
Myślę że samo dodanie słowa "do" wiele by pomogło
Lub też dodanie do podsumowania zamówienia informacji iż panuje pandemia i ze względu na to sprzedawcy mogą mieć opóźnienia w dostawach
Wszystko by było na swoim miejscu jeśli chodzi o pozycjonowanie, sprzedaż nie ucierpi a wszyscy mają informacje na tacy
@WREDZIA-W1 sprawdzam to 🙂 Wrócę z odpowiedzią, jak tylko uda mi się czegoś dowiedzieć 🙂
@WREDZIA-W1 Nie zawiesimy oceniania żadnego parametru. Aktualizacja czasu wysyłki ma dotyczyć tych Partnerów, którzy nie są w stanie wysyłać na czas jaki mieli zadeklarowany. Jeżeli chcą, nadal mogą pozostawić 24h i otrzymać za to punkty, dużo więcej pkt można stracić nie realizując, wysyłek na czas (inny parametr) i wydłużenie tego czasu będzie miało de facto pozytywny wpływ na ogólną ocenę jakości (o ile - co najważniejsze - Partner nie wyrabia się z wysyłkami na czas).
@cloudcloud Dziękuję 🙂 Już wszystko wiem. Zostawiam 24h.
@WREDZIA-W1 nie ma sprawy 🙂
@cloudcloud Mam inne pytanie w tym temacie: Jak liczycie czas wysyłki, np. 24 h. Dla mnie tzn., że Klient X zamawia np. 20.04 np. o godz. 1:38, czyli kurier musi ode mnie odebrać tę paczkę najpóźniej 21.04 o godz. 1:38 w nocy? I druga sprawa: Jeżeli kurier nie ma skanera ze sobą i skanuje odbiór dopiero w oddziale (czyli 5-6 h później) to też powinnam wydłużyć czas dostawy? - chociaż nie ma to wpływu na rzeczywistą datę doręczenia paczki, ponieważ jeśli X zamówi o np. 1:38, to nie ma znaczenia, czy ja nadam paczkę o 1:35 następnego dnia, czy o 6 rano, czy o 17 i tak X dostanie paczkę kolejnego (lub następnego dnia - kurier zawsze ma 2 dni na doręczenie) dnia