anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wiadomość od Allegro - Zaktualizuj swój czas wysyłki podczas epidemii

MAMY ROZWIĄZANIE!
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

Dostaliśmy, prawdopodobnie wszyscy, taką informację, jak w tytule.

@msniezek , @nat_not , @cloudcloud , @_HolaOla_ 

Jak się będzie miało do oceny jakości sprzedaży wydłużenie czasu wysyłki ponad 24 h? Czy zawiesicie ocenę tego parametru na jakiś czas?

Ula

Ula
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
kostas11
#21 Demiurg#

Lepiej późno niż wcale, właśnie epidemia mija a tu taka wiadomość 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@kostas11  @kostas11  No i co mi z tego, skoro nie znam skutków.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 mu na drugim planie, dostaniemy po punktach, ważne żeby kupiec miła aktualne czasy wysyłki 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@kostas11  Coś mi się wydaje, że masz rację ☹️

Ula

Ula
oznacz moderatorów
__RPM_
#14 Krzewiciel#

@WREDZIA-W1  Dostałem tą informacje do konta na którym ostatnio sprzedałem. Na koncie gdzie kupuję nie przyszło. Jakiś klucz rozsyłania zastosowali. Dobrze że coś zaczęli działać, choć sami na to by nie wpadli.

 

Przyszedł też automatycznie kolejny, drugi już darmowy miesiąc smarta. Pierwszy darmowy miesiąc wymagał kliknięcia i akceptacji OIDP. Robią powolne ale jednak postępy w tym allegro.

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@__RPM_  Ja też dostałam na firmowe konto, nie na prywatne. Nie wiem jednak czy zastosować, bo mam jakość sprzedaży w porządku i boję się, że mi spadnie.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
Adekpol
#13 Ambasador#

Zamiast dawać maile o aktualizacji czasu wysyłki powinni zmienić ogólne zasady działania dostaw

Czas wysyłki 2 dni

Czas wysyłki od 1 - 3 dni, z powodu pandemii 

Myślę że samo dodanie słowa "do" wiele by pomogło

Lub też dodanie do podsumowania zamówienia informacji iż panuje pandemia i ze względu na to sprzedawcy mogą mieć opóźnienia w dostawach 

 

Wszystko by było na swoim miejscu jeśli chodzi o pozycjonowanie, sprzedaż nie ucierpi a wszyscy mają informacje na tacy

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@WREDZIA-W1 sprawdzam to 🙂 Wrócę z odpowiedzią, jak tylko uda mi się czegoś dowiedzieć 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@WREDZIA-W1 Nie zawiesimy oceniania żadnego parametru. Aktualizacja czasu wysyłki ma dotyczyć tych Partnerów, którzy nie są w stanie wysyłać na czas jaki mieli zadeklarowany. Jeżeli chcą, nadal mogą pozostawić 24h i otrzymać za to punkty, dużo więcej pkt można stracić nie realizując, wysyłek na czas (inny parametr) i wydłużenie tego czasu będzie miało de facto pozytywny wpływ na ogólną ocenę jakości (o ile - co najważniejsze - Partner nie wyrabia się z wysyłkami na czas).

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@cloudcloud Dziękuję 🙂 Już wszystko wiem. Zostawiam 24h.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@WREDZIA-W1 nie ma sprawy 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
misia_la
#10 Popularyzator#

@cloudcloud Mam inne pytanie w tym temacie: Jak liczycie czas wysyłki, np. 24 h. Dla mnie tzn., że Klient X zamawia np. 20.04 np. o godz. 1:38, czyli kurier musi ode mnie odebrać tę paczkę najpóźniej 21.04 o godz. 1:38 w nocy? I druga sprawa: Jeżeli kurier nie ma skanera ze sobą i skanuje odbiór dopiero w oddziale (czyli 5-6 h później) to też powinnam wydłużyć czas dostawy? - chociaż nie ma to wpływu na rzeczywistą datę doręczenia paczki, ponieważ jeśli X zamówi o np. 1:38, to nie ma znaczenia, czy ja nadam paczkę o 1:35 następnego dnia, czy o 6 rano, czy o 17 i tak X dostanie paczkę kolejnego (lub następnego dnia - kurier zawsze ma 2 dni na doręczenie) dnia

oznacz moderatorów