Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Mamy często powtarzający się problem z zamówieniem podjazdu kuriera.
Wysyłka generuje się, list przewozowy również, lecz co z drugą paczką jest problem z podjazdem kuriera.
Wyskakuje błąd:
Błąd przetwarzania:
Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki: Nie udało się złożyć zlecenia odbioru
Kurier DPD.
Proszę o pomoc
MP
@tachopartner Możesz podać numer przesyłki, której dotyczy ten problem?
@tachopartner Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.
@tachopartner Przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Przekazano mi, że przyczyną błędu były problemy z Twoją umową własną. Otrzymałam jednocześnie potwierdzenie, że przesyłka została już nadana.
Witam.
Przesyłka została nadana ponieważ poprosiliśmy kuriera żeby do nas podjechał. Podjazdu dalej nie dało się zamówić i dziś z kolejną przesyłką o numerze DPD 1000462025457U dalej był ten sam problem.
Proszę o rozwiązanie problemu
@tachopartner Tę sprawę rozwiążesz kontaktując się z Przewoźnikiem. Zweryfikuj swoją umowę własną.