Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej.
Kiedyś wydarzyła nam się taka sytuacja - Kupujący wyklikał KT, nie opłacił zamówienia. Po 14 dniach otrzymaliśmy informację o automatycznym anulowaniu zamówienia, zwrot prowizji. Brak kontaktu z Kupującym.
Towar poszedł ponownie na sprzedaż.
Sprzedał się innej osobie - opłacone, wysłane, wszyscy zadowoleni.
Po czym po kilku dniach od drugiej sprzedaży pierwszy Kupujący opłaca zamówienie...
Czy aktualnie jest możliwość opłacenia zamówień oznaczonych jako anulowane przez Sprzedawcę (status zamówienia) i takich, które Allegro samo anulowało po wyznaczonym okresie czasu ?
@mm-computers kupujący nie powinien mieć w takim przypadku możliwości opłacenia zamówienia. Czy możesz podać numer tezamówienia o którym piszesz?