Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mamy problem z kupującym. Pani rozpoczęła z nami dyskusję w sprawie produktów zakupionych prawie miesiąc temu. Zakup dotyczył przysmaków dla psa, konkretnie chodzi o to, że wysłaliśmy zamiennik i Pani przez ten cały czas nie zgłosiła niezgodności produktu. Rozpoczynając dyskusję zaznaczyła, że jej psom nie smakuje zakupiony produkt i dlatego go reklamuje, teraz twierdzi, że dopiero po otwarciu zauważyła, że to nie ten produkt. Czy wg regulaminu zakupów nie należy sprawdzić produktów niezwłocznie po otrzymaniu paczki?
@snack_market2 A uzgodniliście chociaż wysyłkę zamienników z Kupującą? Słusznie zgłosiła niezgodność produktu z umową i zasadniczo ma na to dwa lata, jak założy wam dyskusję to dopiero będziecie mieli problem. Zapewne AP na wasz koszt ze wszystkimi konsekwencjami takiego postępowania.
Wiele rzeczy się powinno - klient zawsze może więcej na Allegro.
@NipponShorty Akurat tu kupujący ma pełne prawo składać reklamację - skoro kupił produkt X to powinien dostać produkt X a nie „zamiennik”. A sprzedawca który liczy, że kupujący się nie zorientuje to raczej długiej kariery na allegro miał nie będzie. Do autora wątku - nie, nie ma nigdzie takiego zapisu w regulaminie że paczkę należy sprawdzić od razu po odebraniu. Jest 7 dni na ewentualnie spisanie protokołu szkody ale to dotyczy uszkodzenia paczki w transporcie. Jak wysyłasz co innego niż oferujesz to kupujący ma 2 lata na złożenie reklamacji.
@Health___Beauty no to na pewno skoro wysłali zamiennik zamiast oryginałów.