Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedającym .Mam zapytanie o 8 darmowych wysyłek w ramach Smart. Ja mam wykupiony i aktywny SMART.W ramach promocji Allegro napisało mi, że mogę sprzedać poprzez SMART, wysyłam tylko paczkomatem z znaczkiem SMART - do końca października, a teraz że do 31 .12.2022 8 przesyłek, które się odejmują " z puli" po wysłaniu.
Okazuje się , że kilku kupującym wysyłałam w ramach promocji do 30.10.2022 paczki w ramach darmowej przesyłki, a wyjątkowo u jednej klientki nie zadziałało, gdy przy ustalaniu kosztu dostawy wpisałam zero, i tak musiałam ostatecznie ja zapłacić 9,99 jakie mi potrącono w ramach opłat wobec Allegro. I tylko raz pani kupiła poniżej 40 zł, ale zawsze kupuje za większą kwotę, by uzyskać darmową wysyłkę.
Czy można sprawdzić, z czego to wynika? Czy powodem może być fakt, że ta osoba nie ma wykupionego pakietu Smart? Jak to sprawdzić? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@zawadczanka_19 Cześć. 🙂 Oczywiście — jeśli kupująca nie ma wykupionego pakietu SMART!, to z niego nie skorzysta. Najlepiej będzie, jeśli podasz mi numer tego zamówienia i zweryfikuję to. 🙂
Tak, ja to wiem, weszłam tam, ale nie ma żadnego numeru, albo czegoś nie widzę.
@zawadczanka_19 Widzę, że jeśli chodzi o to zamówienie, przesyłka nie została nadana. Jej status to: "Oczekuje na nadanie". Kupująca nie korzysta z Allegro Smart!
wszystko jasne . Tak jak przypuszczałam.