anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapytanie odnośnie zwrotu środków

Zbychu18
#9 Pomysłodawca#

Witam, 

Mam dyskusję od klienta, który zakupił u mnie border ogrodowy w czerwcu. Chce zwrotu środków, bo popękał - jak twierdzi od temperatury, ale nie może podesłać zdjęcia uszkodzeń, bo wyrzucił wszystko do kosza.

Co robicie w takiej sytuacji? Od razu zwracacie środki, bo pewnie dyskusja będzie nierozwiązana, czy macie jakieś inne metody.

Z tego, co widzę, to allegro robi się powoli wielką areną wyłudzaczy. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Allegro nie może Ci narzucić co do reklamacji, Ty żądasz odesłania albo zdjęć, kupujacy ich nie dostarczy, możesz odrzucić reklamację.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Niech sklada reklamacje a ty odrzucisz bo nie przyslal ani zdjec ani przedmiotu do ekspertyzy tyle w temacie na piekne oczy nic nie ugra a 90 dni na wystawienie opinii minelo. Cwaniakow nie brakuje pt miec przedmiot i chciec kase na przyszlosc bedzie wiedzial ze towaru do reklamacji sie nie wyrzuca 

oznacz moderatorów

Zbychu18
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję. Tak odpiszę. Pozdrawiam

oznacz moderatorów