Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam dyskusję od klienta, który zakupił u mnie border ogrodowy w czerwcu. Chce zwrotu środków, bo popękał - jak twierdzi od temperatury, ale nie może podesłać zdjęcia uszkodzeń, bo wyrzucił wszystko do kosza.
Co robicie w takiej sytuacji? Od razu zwracacie środki, bo pewnie dyskusja będzie nierozwiązana, czy macie jakieś inne metody.
Z tego, co widzę, to allegro robi się powoli wielką areną wyłudzaczy.
Allegro nie może Ci narzucić co do reklamacji, Ty żądasz odesłania albo zdjęć, kupujacy ich nie dostarczy, możesz odrzucić reklamację.
Niech sklada reklamacje a ty odrzucisz bo nie przyslal ani zdjec ani przedmiotu do ekspertyzy tyle w temacie na piekne oczy nic nie ugra a 90 dni na wystawienie opinii minelo. Cwaniakow nie brakuje pt miec przedmiot i chciec kase na przyszlosc bedzie wiedzial ze towaru do reklamacji sie nie wyrzuca
Dziękuję. Tak odpiszę. Pozdrawiam