anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawiesili konto a 3 dni temu odblokowali

meblegold
#1 Nowicjusz#

 

Dzień dobry
Drugi raz nałożyli nam blokade na niski poziom -250 pkt ( niestety nie umiemy ich nadrobić bo zaden z klientow nie chce wystawić oceny za zakup)
Temat znów ten sam ...
Została nałożona blokada konta
Poziom jaki mamy poprawić to oceny ...Ale udowodnilśmy że wysylamy do klientow prośby o wystawienie komentarza po zakupie. Niestety na ocenę klienta nie mamy wpływu
A jeden z klientów powiedział , że mamy go nie nękać ...bo nie ma ochoty wystawienia  komentarza
Co mamy zrobic w tej sytuacji ?

 

 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Nic nie da się zrobić taka prawda a Allegro powinno coś z tym wreszcie zrobić.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#13 Ambasador#

A sprawa jest prostsza niż się wydaje. Zamiast wprowadzać w błąd kupujących i wmawiać im że od np. 7 do 8 jest trzy dni i żadać dostarczenia towaru w dniu 9 to można by zlecić nastolatkom ogarnięcie tego bałaganu i powiązać tak aby nie można było nic kupić jeżeli jest chociaż by jeden zaległy komentarz. Mało tego. Komentarze negatywne powinny być uzasadnione a nie klepnięcie np. kropki. Jest wpis? Jest. A że nic z tego nie wynika?  Trudno, domyśl się. To tak jak z kłótnią z kobietą.

oznacz moderatorów