Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od prawie 2 tygodni nie mam możliwości pracy.
Z dnia na dzień moja frustracja sięga zenitu.
Prawie miesiąc temu zostałem pełnoprawnym posiadaczem konta Wysylkowo_ Przez tamtejszego właściciela nie zostałem poinformowany, że kiedykolwiek były jakieś problemy (obsługa klienta)
po 2 tygodniach za mojej kadencji dostaje blokadę konta wysylkowo i mojego 2 gdzie było wszystko na 100%....
w między czasie rodzi mi się córka, Wiec błagam o odblokowanie kont, gdyż jestem jedynym żywicielem rodziny. zdobywam prawie 300 komentarzy pozytywnych i poprawiam wszystko co moge, zamykanie dyskusji etc.
niestety to nadal za mało muszę mieć jakość sprzedaży jako neutralna gdzie nie wszyscy ja maja na całym allegro....
Dla mnie jest to nie wykonalne a to dlatego, że za sama blokadę mam od Allegro -400 pkt :3
Szybciej bym to wszystko poprawił o gdybym miał dostęp do aukcji ale nie bo przecież napewno jestem ”złym” sprzedawca który ma prawie 500 pozytywów....
gdzie logika w tym wszystkim i czemu jestem kompetnie odcięty od możliwości pracy?
Ps. Gdyby tego było mało, nie moge zrealizować z 2 kont prawie 70 zamówień, bo dane z aukcji są do tego nie zbędne a aukcje są usunięte i jest brak dostępu.
tak nie powinno być.
ticket: 08149153
@Wysylkowo_ Widzę, że sprawa jest w toku, a konsultantka poprosiła o kontakt, gdy jakość obsługi nie będzie już wymagała poprawy. Proszę więc, żebyś kontynuował korespondencję mailową.
Świetnie tylko jak opisałem wyżej nie uda mi się tego zrobić bo 400 pkt na minusie jest przez serwis nie jestem w stanie usunąć pkt za blokadę Allegro nie jestem hakerem.
to niedorzeczne wszędzie mam dozwolona jakość gdzie normalny allegrowicz może sprzedawać a Ja mam dokonać niemożliwego?
to jest naprawdę nieprawdopodobne, że prawie 2 tyg muszę to tłumaczyć
Świetnie, że nawet w ticket 08181844 od 4 dni nie mam informacji ani odpowiedźi to jest naprawdę nie fair...
@nat_not czekam na jakieś ludzkie podejście szukałem go tutaj ale widzę, że to samo...
Twój problem może zostać rozwiązany tylko w toku korespondencji mailowej, którą z nami prowadzisz. Pisanie tutaj nie będzie miało wpływu na jej przebieg.
Świetnie, czyli nikt mi nie pomoże bo w obu ticketach nikt nie odpisuje od kilku dni, jak zwykle obsługa sprzedających na 5 ....
@nat_not Chyba przyspieszyć Pani temat by mogła chociaż tyle...
@Wysylkowo_ na sprawy odpowiadamy w kolejności zgłoszeń.
@cloudcloud Tak?
to 5 dni moje zgłoszenie czeka na swoją kolej?
Witam.
Z ciekawości zapytam czemu w takim razie Pani moderatorka zabiera głos w tej dyskusji skoro ten człowiek szuka pomocy w rozwiązaniu problemu a nie odpowiedzi "proszę żebyś kontynuował korespondencję mailową" lub "pisanie tutaj nie będzie miał wpływu na jej przebieg".
Równie dobrze moderatorem mógłby być bot i nie zmieniłoby to za wiele.
@Revooo Nigdzie nie ma pomocy....
nie dostałem odpowiedzi do dziś na chat allegro się dowiedziałem, że jeden ticket jest zamknięty i nikt mnie nie poinformował a w 2 od 5 dni czekam na odpowiedź.
To jest makabra nie zdajecie sobie sprawy, że moja firma i wszystkie finanse lecą na dno przez takie traktowanie...
Prowadziłem sprzedaż na allegro kilku klientom. Kilka razy musiałem przebrnąć przez blokadę konta z takich powodów że nie warto pisać.
Rozumiem twoje zażenowanie ale tak się już zmienił serwis. Już dawno nie ma starego dobrego allegro.
Obsługa allegro przypomina pracowników mcdonald. Tam też ludzię są zaprogramowani co robić, jak odpowiadać itd..
@Revooo @cloudcloud @nat_not a daj spokój po co ta cała grupa skoro i tak każdy ma mnie w dupie, brzydko ale tak trzeba to nazwać...