Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Znalazłem się w totalnie dramatycznej i absurdalnej sytuacji po prawie tygodniach sprzedaży zablokowali mi konto z powodu powiązania z jakimś innym kontem nie znanej mi firmy byłem w totalnym szoku bo nie wiedziałem o co chodzi myślałem że to jakaś pomyłka , po rozmowie z pracownikami okazała się że jedna z dziewczyn zalogowała się na konto firmy w której kiedyś pracowała było to konto z którym zostałem powiązany.Mimo wytłumaczenia sytuacji dział bezpieczeństwa podtrzymuje swoją decyzje nie można z nikim telefonicznie porozmawiać ani nic zrobić . Jestem zdesperowany sprzedaje lampki choinkowe i ozdoby świąteczne każdy dzień jest dla mnie ważny w magazynie mam towar za ponad 300 tyś terminy do spłaty faktur . Nie mieści mi się w głowie dlaczego mam odpowiadać za jakąś obcą firmę . Był ktoś w takiej sytuacji ? czy można gdzieś zwrócić się o pomoc ?
Wielokrotnie opisywano tu takie przypadki. Zawsze chodzi o pieniądze. Gdy ta druga firma zapłaci dług, odblokują Ci konto. Kontaktuj się z Allegro, tylko z nimi możesz to wyjaśnić i problem rozwiązać. Nie ma innej pomocy.
Kontaktowałem się z nimi ale za każdym razem odpisuje ktoś inny nie piszą o co dokładnie chodzi z tamtą firmą . Dla mnie to jest jakaś paranoja że mam ponosić konsekwencje za jakiegoś innego człowieka
problem w tym że ja nie mam pojęcia o co chodzi z tamta firma oni nic nie wyjaśnili nie wiem nawet na jakiej podstawie zrobili to powiązanie firm uzyskać jakiekolwiek informacje konktetne to jakiś dramat
@INTTER-LED Jeśli chcesz (szybko) to załatwić, to chyba najlepiej będzie zrobić to przez prawnika, bo w ten sposób, w jaki robisz to obecnie, może to potrwać i kilka tygodni (a przynajmniej tak wynika z przypadków wcześniej tu opisywanych). No chyba że któryś z moderatorów na poważnie pochyli się nad problemem i wyjaśni osobom zajmującym się Twoim przypadkiem, że czasem warto kierować się logiką, a nie tylko regulaminami.
Powinieneś też wyjaśnić pracownikom, że z komputerów firmowych nie mają prawa logować się na inne niż firmowe konta allegro.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
niestety brak wiedzy wychodzi chciałem zacząć handel z allegro nie znam się na ich regulaminie czuje się oszukany nikt mnie nie ostrzegł nie napisał nic
@INTTER-LED Niestety płacisz frycowe, pierwsza zasada : żaden pracownik nie może logować się z tej sieci/ip/komputera na inne konta niż służbowe. Teraz już za późno.prawdopodobnie na tamtym koncie sa jakies zaleglosci. Nawet jak nie masz z nim nic wspolnego musisz to wyjasnic, Ta dziewczyna sie logowała? to niech teraz wyasnia.
ooo teraz to już do końca życia zapamiętam to !!!! nigdy wcześniej nie sprzedawałem na allegro stąd brak wiedzy no i zaufanie do ludzi dla mnie to ogromny dramat !!!
czy jest tu jakiś moderator który może mi pomóc????
@INTTER-LED Nikt tu, na AG ci nie pomoże, trudna sytuacja, możliwe tylko tak, jak napisał @Knowhere pójść do prawnika, skoro w grę wchodzą takie straty.
Do prawnika, dobre sobie. Tylko dodatkowe koszty poniesie.
na tą chwile nie stać mnie na prawnika i sprawy w sądzie , magazyn pełen towaru który muszę spłacić
Składaj oficjalną reklamację do allegro
powołaj sie na regulamin allegro i przepisy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/zwalczanie-nieuczciwej-konkurencji-16795259/art-15
a dziewczynę zwolnij i wyrzuć z roboty bo to jest sabotaż logować w innej pracy na konto, które może być powiązane z jakimiś kryminalnymi sprawami
szukaj opcji sprzedaży w alternatywnych portalach jak twarzoksiązką sprzedajemy i itp
szukam niee mam wyjścia tylko wiadome jest to ze tylko allegro ma tak duża sprzeedaz
Mała aktualizacja. Mam nadzieję, że fakt blokady nie jest dla nikogo zdziwieniem - powiązania znaleźliśmy pomiędzy całkiem świeżym kontem a kontami, które w zeszłym sezonie świątecznym zostały zablokowane za poważne problemy transakcyjne, w związku ze sprzedażą dokładnie tego samego asortymentu. Przyjęliśmy jednak wyjaśnienia, jakie właściciel nowego konta nam przesłał, i podjęliśmy decyzję o jego odblokowaniu, stało się to 12 listopada.
Takie blokady nie są nigdy nakładane wyłącznie z powodu czyjegoś pojedynczego (czy nawet wielokrotnego) logowania. Chociaż oczywiście można zadać sobie pytanie, po co w nowym miejscu pracy logować się na "prywatne" konta, które dłuższego czasu są zablokowane...