anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zawieszone konto

hurtowniacorri
#8 Zapaleniec#

Mam zawieszone konto aukcyjne przez działanie naszej byłej wspólniczki. Mam 100 procent pozytywów i jakość sprzedaży 875punktów a ograniczyli mi sprzedaż bo konto byłej naszej wspólniczki przez jej pobyt w szpitalu jest zablokowane. Allegro twierdzi ze nie odblokuje dopóki ona nie wyjaśni spraw i sankcje na jej koncie nie bedą ściągnięte. Co mam robić ona jest w szpitalu w stanie cieżkim a moja firma ma problemy bo na spólke mamy 4mln kredytu jaki wzieliśmy na towar 

oznacz moderatorów
48 ODPOWIEDZI 48

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Knowhere Przygnębiająca i pouczająca lektura. Odnośnie tego linku.

oznacz moderatorów

hurtowniacorri
#8 Zapaleniec#

Pani  proszę o to by po tym jak doszły i na to liczę że doszły te dokumenty od tej Pani by serwis dał nam szanse na współpracę dla nas każdy dzień to wymierna strata a ja jako Prezes chcę zagwarantować to że nie zawiedziemy Państwa. Zależy nam bardzo na tym bo zatrudniając ludzi dałem im nadzieje że po cieżkich czasach gdy nie mieli pracy tu będą mieli możliwośc zarabiania i utrzymania rodzin. Prosze postawić się w ich sytuacji 

oznacz moderatorów

hurtowniacorri
#8 Zapaleniec#

prosze nam pomóc 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hurtowniacorri Wybacz, że musiałeś na mnie tutaj czekać. Jestem w stałym kontakcie z zespołem Bezpieczeństwa w Twojej sprawie. Właścicielka powiązanego konta skontaktowała się z nami, wyjaśniliśmy wszystkie, problematyczne kwestie oraz doszliśmy do porozumienia w sprawie dalszych działań. Bardzo się cieszę, bo wiem, że Twoje konto zostało już odblokowane. Z tego co widzę sprzedaż ruszyła, więc mam nadzieję, że kłopoty są już za Tobą i będzie tylko lepiej.

Wszystkiego dobrego i powodzenia! 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

hurtowniacorri
#8 Zapaleniec#

 wysła łem tu wiele wiadomości i wiem jedno to o co allegro prosiło była wspólniczka ogarnęła i przesłała do allagro. Ja już nie proszę ja błagam o pomoc bo firma traci z dnia na dzień płynność finansową. Jest coraz gorzej 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@hurtowniacorri, sprawdź proszę korespondencję mejlową - dziś o 13:32 otrzymałeś kolejną, decydującą odpowiedź w tej sprawie.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@mr_oma @Knowhere @_HolaOla_ 

tak sobie czytam regulamin allegro

i linka podanego przez @Knowhere 

i są tu duże nieścisłości

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/regulamin-allegro/jakie-sa-konsekwencje-naruszenia-regulamin...

w linku powyżej allegro jak i w linku podanym przez @Knowhere odwołuje się

do pkt regulaminu 2.13

żeby było śmieszniej brzmi on:

2.13.

W terminie 14 dni od zawarcia umowy, o której mowa w art. 2.5, Użytkownik może od niej odstąpić bez podania przyczyn. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Użytkownik może skorzystać, określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 8 do Regulaminu. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi, który wystawił Ofertę, wziął udział w Licytacji, skorzystał z opcji Kup Teraz lub posiada jakiekolwiek należności wobec Allegro.pl, z tytułu usług świadczonych w ramach Allegro.

--------------------------------------------------------

w innym miejscu allegro odwołuje się do pkt regulaminu 2.11

2.11.

Konta są niezbywalne, z zastrzeżeniem, że za zgodą Allegro.pl:

a. Konto Firma może być zbyte w przypadku przeniesienia przez Użytkownika na innego przedsiębiorcę praw i obowiązków związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa lub jego części, w formie przewidzianej przepisami prawa,

b. Konto Zwykłe może zostać przekazane przez Użytkownika jego małżonkowi.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

jest jeszcze pkt

2.12.

W sytuacji, gdy Konto lub działalność Użytkownika w ramach Allegro wymaga dodatkowej weryfikacji danych, o których mowa w art. 2.1. lub 2.3, lub w przypadku powzięcia przez Allegro.pl uzasadnionych obaw co do bezpieczeństwa Konta lub Transakcji, dotyczących w szczególności nieuprawnionego przejęcia Konta przez inną osobę, lub w przypadku naruszenia Regulaminu przez Użytkownika, Allegro.pl może:

a. uzależnić korzystanie z Allegro lub poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika odpowiednimi dokumentami jego wiarygodności, w tym tożsamości,

b. czasowo ograniczyć dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro,

c. zawiesić na czas określony lub nieokreślony Konto Użytkownika,

d. zastosować mechanizmy lub narzędzia blokujące działanie botów lub innych narzędzi informatycznych lub programistycznych, o których mowa w art. 10.11.

Po ustaniu wyżej wskazanych okoliczności, Allegro.pl zniesie przedmiotowe ograniczenia zastosowane wobec Użytkownika.

który nie mówi nic o odpowiedzialności zbiorowej

jest jeszcze pkt

8.4.

W przypadku, gdy działania Użytkownika naruszają postanowienia Regulaminu, Allegro.pl może:

a. upomnieć Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej,

b. udzielić Użytkownikowi ostrzeżenia za pośrednictwem poczty elektronicznej,

Udzielenie Użytkownikowi upomnienia i ostrzeżenia nie skutkuje bezpośrednio zawieszeniem Konta Użytkownika lub ograniczeniem dostępu do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro, stanowi jedynie informację, że w przypadku dalszego naruszania przez Użytkownika postanowień Regulaminu, Allegro.pl może zawiesić Konto lub ograniczyć dostęp do poszczególnych usług w ramach Allegro. W przypadku powtarzających się lub istotnych naruszeń Regulaminu rozumianych jako:

  1. nieuregulowanie przez Użytkownika należności względem Allegro.pl w wyznaczonym terminie,
  2. podanie przez Użytkownika w ustawieniach Konta niepełnych lub nieprawdziwych danych kontaktowych (np. imię i nazwisko, firma, adres),
  3. zbycie przez Użytkownika Konta bez zgody Allegro,
  4. udostępnienie przez Użytkownika Konta innym osobom niezgodnie z zasadami określonymi w art. 2.10 Regulaminu,
  5. Publikacja przez Użytkownika Ofert, których przedmiotem są Towary zakazane określone w Załączniku nr 1 do Regulaminu lub Towary dopuszczone warunkowo, a Użytkownik nie spełnił warunków niezbędnych do ich wystawienia, które to warunki wskazane zostały w Załączniku nr 1 do Regulaminu,
  6. naruszanie zasad dotyczących wystawiania Ofert określonych w Załączniku nr 2 do Regulaminu,
  7. Rejestrację wielu Kont i ich wykorzystywanie niezgodnie z zasadami określonymi w art. 2.9 Regulaminu,
  8. wysyłanie wiadomości o charakterze spamu do innych Użytkowników,
  9. spadek ogólnego poziomu jakościowego (w ramach panelu “Jakość mojej sprzedaży”) do wartości “Wymagający poprawy” lub “Nieakceptowalny”,
  10. podejmowanie działań mających na celu unikanie płatności w związku z naliczonymi przez Allegro.pl opłatami lub prowizjami,
  11. naruszanie zasad dotyczących systemu ocen określonych w art. 11 Regulaminu,
  12. dokonywanie zakupów w celu innym niż finalizacja Transakcji,
  13. naruszanie zasad dotyczących zlecania Allegro.pl publikacji Ofert określonych w art. 5.4 Regulaminu,
  14. naruszanie zasad dotyczących odrzucania ofert Licytantów określonych w art. 6.5 Regulaminu,
  15. naruszanie zasad określonych w art. 10.1. 10.3 i 10.10 Regulaminu,

Allegro.pl może:

c. czasowo ograniczyć Użytkownikowi dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro, w szczególności ograniczyć na czas określony lub nieokreślony funkcjonalność Konta Użytkownika,

d. zawiesić na czas określony lub nieokreślony jedno, kilka bądź wszystkie Konta tego Użytkownika.

O zawieszeniu Konta lub ograniczeniu dostępu do określonych usług Allegro.pl powiadomi Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail , wskazując przyczyny zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Konta. Użytkownik może odwołać się od decyzji Allegro.pl zgodnie z postanowieniami art.16 Regulaminu. W przypadku braku udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień dotyczących prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym w ramach Dyskusji w terminie określonym w art. 10.2 Regulaminu, Allegro.pl może uzależnić korzystanie z Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika faktu wywiązania się z umowy zawartej w wyniku Transakcji.

 

@hurtowniacorri zacznijcie zadawać allegro odpowiednie pytania

pierwsze powinno brzmieć

dlaczego osoba xyz, która cyt Mam zawieszone konto aukcyjne. Mam 100 procent pozytywów i jakość sprzedaży 875punktów

ma zawieszone konto?

drugie

w jaki sposób osoba xyz złamała regulamin allegro?

trzecie

dlaczego osoba, która nie złamała regulaminu allegro ma odpowiadać za czyny innej osoby?

oznacz moderatorów

AJ-ART
#7 Wielbiciel#

Czy jest Pani w stanie doradzić mi czy istnieje jakaś możliwość porozmawiania z kimś w inny sposób niż tylko przez formularz na temat naszych problemów z blokadą konta (to trudna sprawa jak na formularz) . Sprawa nr 18192106 i 18187474. Czy są jakieś szanse na porozumienie?

oznacz moderatorów

AJ-ART
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Czy jest Pani w stanie doradzić mi czy istnieje jakaś możliwość porozmawiania z kimś w inny sposób niż tylko przez formularz na temat naszych problemów z blokadą konta (to trudna sprawa jak na formularz) . Sprawa nr 18192106 i 18187474. Czy są jakieś szanse na porozumienie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AJ-ART Szanse na porozumienie zawsze są, ale formularz kontaktowy to jedyna droga kontaktu, poprzez którą możesz wyjaśnić kwestię blokady swoich kont. Zgodnie z informacją w sprawie 18192106, którą otrzymałeś od nas wczoraj, nasz pracownik zajmuje się Twoją sprawą i sprawdza, czy zaproponowane przez Ciebie rozwiązanie jest możliwe do realizacji, dlatego poczekaj jeszcze proszę cierpliwie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AJ-ART
#7 Wielbiciel#

  _HolaOla_ Mam obawy czy pisząc przez formularze jestem dobrze rozumiana, wolałabym porozmawiać, wtedy łatwiej wyjaśnić i powody tego co zaszło i to, że naprawdę chcemy zaproponować porozumienie. Czas nas też trochę goni, bo sytuacja trwa już jakiś czas.
Przepraszam, że wywlekam na forum w sumie prywatną sprawę ale być może dla innych to też ważne, że Allegro to nie tylko automat, który pisze "Nałożyliśmy ograniczenia na Państwa konto" ale partner biznesowy z którym można (i trzeba) rozmawiać.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AJ-ART Rozumiem, ale na wiadomości wysyłane przez formularz odpowiadają nasi pracownicy, żywi ludzie, więc możesz być spokojna. Jeśli napiszesz tam wszystkie swoje wyjaśnienia, to na pewno weźmiemy je pod uwagę. W sprawach dotyczących bezpieczeństwa i blokady kont, niestety nie ma innej możliwości kontaktu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AJ-ART
#7 Wielbiciel#

  _HolaOla_ napisałam dodatkowe wyjaśnienia i konkretne propozycje (w odpowiedzi na korespondencje w sprawie 18192106), nie wiem czy trafiły w odpowiednie miejsce, czy można to sprawdzić, czy powinnam pisać gdzie indziej.

Gdzie mam pisać? Kto decyduje w sprawach porozumienia? Do kogo wysłać dokumenty?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AJ-ART Twoja wiadomość do nas dotarła, więc jak najbardziej przesłałaś ją w prawidłowe miejsce. Bardzo dziękuję za te dodatkowe wyjaśnienia, nasi pracownicy przeanalizują Twoje propozycje i na pewno otrzymasz od nas odpowiedź, dlatego teraz proszę tylko o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AJ-ART
#7 Wielbiciel#

_HolaOla_
A z działem prawnym nie nogę porozmawiać osobiście?

Pewne wyjaśnienia mogą inaczej zabrzmieć osobiście niż przekazywane przez inne osoby bądź pisanie. W bezpośredniej konfrontacji może znalazłby się jakiś "złoty środek", który byłby do zaakceptowania przez obie strony.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AJ-ART Nie ma takiej możliwości i tak jak pisałam już wcześniej, wszystkie sprawy dotyczące blokady kont są prowadzone wyłącznie w formie korespondencji mailowej. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AJ-ART
#7 Wielbiciel#

_HolaOla_   Czy zostałam zablokowana na poczcie mailowej? Bo poczta mnie informuje, że moje wiadomości do was nie dochodzą, te które wysyłam na allegro.kontakt@allegro.pl  w odpowiedzi na zgłoszenie. Coś nie tak, no właśnie tego się obawiam, że przy pisaniu możecie coś zrozumieć źle. Proszę tylko. Nie chciałam napisać nic złego jeżeli tak zostało zrozumiane. Już nie wiem jak się tłumaczyć, odchodzę od zmysłów.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AJ-ART Jeśli pojawia się taki problem, skorzystaj z formularza. Pamiętaj tylko, żeby wcześniej zalogować się na swoje konto.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

AJ-ART
#7 Wielbiciel#

Ale czy jest taka możliwość, że ktoś u was z obsługi zablokował wiadomości które wysyłam?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nikt tu na forum Ci nie pomoże, wiele już było wątków, tylko poprzez formularz kontaktowy.😔

oznacz moderatorów