Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W okresie świątecznym, z racji bardzo dużej ilości zamówień, zamawiający otwierali bardzo dużo dyskusji, wszystkie były w toku lub były rozwiązywane na bieżąco. Allegro w tym czasie zawiesiło konto pomimo, że ocena sprzedającego waha się aktualnie na poziomie 97,9 %. Pisaliśmy do allegro kilka wiadomości co należy zrobić, aby konto zostało odblokowane, niestety bez odzewu.
Podobno 13 stycznia zostały do nas wysłane wytyczne, niestety nie mamy żadnej wiadomości. Niemożliwe jest też aby wiadomość wpadła do SPAMu ponieważ nasza poczta nie posiada takiego folderu. Czy można skontaktować się z Państwem inaczej niż przez formularz?
Dzień dobry 😊 jak najbardziej można, zachęcam do kontaktu przez Facebook (z poziomu mesendżera).