Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Od tygodnia mam zawieszone konto. Powodem jest zgłosznie przez kupującego do allegro protect braku zwrotu środków za zakupy klienta.
Sytuajca wygląda tak: klient kupił towar, potem postanowił go odesłać. Odesłał go w jakiś tajemniczy sposób dla mnie (dostawa była przez dpd, zwrot przez pocztę). Paczka podobno była awizowana, jednak do mnie awizo nie dotrało i paczka wróciła do klienta. Po moim kontakcie z klientem, klient wysłał paczkę przez dpd. Jednak paczka do mnie nadal nie dotarła (temat jest wyjaśniany z dpd), natomiast dpd odchaczyło paczkę jako dostarczoną.
Klient nie ponosi tu winy, jednak nie moge oddac mu środków, jeżeli nie otrzymałem zwortu towaru. Klient zgłsił temat do allegro protect, więc dostał zwort środków, ja mam zablokowane konto. Z allegro nie idzie się skontktować, bo dział bezpieczeństwa nie odpowiada na maila i zgłoszenia.
obecnie wyłączyli mi już połowę aukcji i wszyscy są zadowoleni.
a ja nie mam paczki, nie mam możliwości interwencji i mam zablokowane konto.
czy ktoś mi może powiedzieć, jak ogarnąć ten temat?
Dlaczego ja , jako sprzedający nie mam wogóle możliwości zadziałania.
klient może wszystko, ja nie mogę nic. Już pomijam nawet negatywny komentarz, w którym zarzucono mi brak kontaktu (rozmawialiśmy telefocznie) i nie przyznawanie się do odbioru paczki oraz o udzkodzeni towaru / wadzie towaru, o czym wcześniej wogóle nie było mowy - co w całości jest nieprawdą.
@zoomisia Przykro mi, ale nie jestem w stanie udzielić Ci pomocy w tej kwestii na forum. Proszę, zaczekaj na odpowiedź drogą mailową.
W przypadku blokady pozostaje indywidualna walka z Działem bezpieczeństwa .
Klient nie ponosi tu winy, jednak nie moge oddac mu środków, jeżeli nie otrzymałem zwortu towaru.
Oczywiście że możesz a wręcz musisz mu oddać środki.
A tu na forum nikt Ci nie pomoże nie odblokuje konto, tylko dział bezpieki, moderacja nie może pomagać w tej kwestii.