anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zdjęcie przedstawia produkt z blatem a sprzedaż dotyczy samej konstrukcji

konstalsale
#8 Zapaleniec#

Proszę o pomoc ponieważ kupujący nie doczytał aukcji gdzie podkreślone mamy iż aukcja dotyczy wyłącznie konstrukcji stalowej bez siedziska, zdjęcia co prawda przedstawiają gotowy produkt z siedziskiem jednak tutaj po prostu nasza wina że nie mamy jeszcze dokładnych wszystkich zdjęć produktów. Dlatego taka informacja jest zawarta w aukcji :

 

AUKCJA DOTYCZY WYŁĄCZNIE STELAŻA

METALOWEGO BEZ SIEDZISKA !

--------------------------------------------------------------

GOTOWE HOKERY DOSTĘPNE NA INNEJ AUKCJI !


Produkty wykonujemy na indywidualne zamówienia więc mamy wyłączoną opcję zwrotu, pytanie czy musimy przyjąć taką reklamację? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@konstalsale do reklamacji musisz się odnieść i masz na to 14 dni , jeśli sam twierdzisz ,że zdjęcie wprowadza w błąd sugerowałbym ją uznać i zwrócić klientowi kasę  , nie mniej możesz się podeprzeć wyraźnym opisem i reklamację odrzucić 

oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

Przedmiot umowy określa zdjęcie jak i opis oferty. Pamiętaj, że Kupujący korzystają z różnych wersji serwisu (np. mobilna, aplikacja na telefon itp.) i nie zawsze czytelność ofert jest zachowana. Mógł przeglądać po zdjęciach, sprawdzić stan (nowy) i po prostu kliknąć Kup Teraz.

Jeśli sam masz wątpliwości (w sensie stwierdzenia, że na zdjęciu jest jednak coś innego), to Kupujący też mógł je mieć. Jeśli to nie problem - doślij siedzisko i zamknij temat. Zmień zdjęcia tak, żeby jednoznacznie identyfikowały przedmiot umowy. Na miniaturce (pierwsze zdjęcie) nie można, ale już na drugim zdjęciu możesz umieścić np. hokera z siedziskiem przekreślonym czerwonym X i dopiskiem "bez siedziska" - to nie pozostawia wątpliwości.

Im mniej niejasności tym mniej zwrotów i problemów.

Jeśli każdy stelaż wykonywany jest pod indywidualne zamówienie Klienta to zwrot nie jest możliwy (z pominięciem w/w - bo Klient miał prawo się pomylić). Jeśli stelaże są identyczne i masz ich więcej - to nie bardzo....

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konstalsale Oferta nie może wprowadzać w błąd, składa ci reklamację i musisz ją rozpatrzyć, masz 14dni.

oznacz moderatorów